بازار ورزشی تابان
سه شنبه , اردیبهشت ۱۱ ۱۴۰۳
خانه / کفپوش تاتامی / کفپوش تاتامی 25میل / فروشندگان ممتاز کفپوش تاتامی ۲۵میل

فروشندگان ممتاز کفپوش تاتامی ۲۵میل

کفپوش تاتامی ۲۵ میل یکی از کفپوش هایی است که برای ضربه پذیری امنیت زیبایی و به عنوان عایق مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع کفپوش از جنس فوم می باشد. ضخامت این نوع کفپوش ۲۵ میل است. فروشندگان ممتاز کفپوش تاتامی ۲۵میل این نوع کفپوش های پرکاربرد را به صورت گسترده و عمده برای خریداران به فروش می رسانند. کفپوش تاتامی ۲۵ میل وزن سبکی دارد و می توان آن را به راحتی جمع و جور کرد.

فروشندگان ممتاز کفپوش تاتامی 25میل

راهنمای انتخاب کفپوش تاتامی

راهنمای انتخاب کفپوش تاتامی راهنمای انتخاب کفپوش تاتامی به شما کمک می کند تا کاربردها و انواع کفپوش تاتامی را بشناسید. کفپوش تاتامی کاربردهای بسیار زیادی دارد. مثلاً از این نوع کفپوش برای تزیین و دکوراسیون آشپزخانه استفاده می کند. این نوع کفپوش حالت پازلی دارد و می توانید آن را در کف آشپزخانه خود نصب کنید تا از نفوذ سرما و گرما به داخل آشپزخانه جلوگیری شود.

از این نوع کفپوش ها می توانید در مهد کودک هم استفاده کنید. زیرا کودکان همیشه در حال جوش هستند و امکان دارد زمین بخورد و دست و پای آن آسیب ببیند و به همین دلیل استفاده از کفپوش تاتامی کودکان یک انتخاب بسیار عالی می باشد. زیرا این کفپوش ها از جنس فوم تشکیل شده اند و ضربه پذیری بالایی دارد و از آسیب دیدن و ضربه خوردن دست و پای کودکان جلوگیری می کند.

یکی دیگر از کاربردهای کفپوش تاتامی این است که می توانید از این مدل کفپوش ها در سالن ها و باشگاه های ورزشی استفاده کنید. می توانید برای جلوگیری از ضربه دستگاه های ورزشی به کف زمین سرامیک از این نوع کفپوش ها استفاده کنید.

کلی فروشی کفپوش تاتامی ۲۵میل

کلی فروشی کفپوش تاتامی 25میل از فروشگاه های معتبر باعث شده تا عده زیادی از این نوع کفپوش ها تهیه کنند کلی فروشی کفپوش تاتامی ۲۵ میل کفپوش تاتامی به‌ دلیل قیمت ارزان و تولید استاندارد آن مورد توجه ی مردم قرار گرفته است.

این نوع کفپوش از مواد حساسیت زا و سمی تولید نشده است و وزن بسیار سبکی دارد به همین دلیل می توان آن را به آسانی حمل و نقل کرد. علاوه بر این قابلیت شستشو دارد در ابعاد و ضخامت های استاندارد تولید شده است و قابلیت ضربه گیری بالایی دارد قیمت آن بسیار مقرون به صرفه و ارزان است و به همین دلیل باعث فروش تضمینی کفپوش و فراگیر این محصول در بین مردم شده است.

کلی فروشی کفپوش تاتامی ۲۵ میل این محصولات را برای استفاده مردم در رنگ ها و طرح های مختلفی وجود دارد و مردم می‌توانند با مراجعه به این مراکز محصولات مورد نظر خود را به راحتی خریداری کنند. کفپوش تاتامی ۲۰میل برای استفاده در مهد کودک یک انتخاب مناسب است. زیرا این محصول در ضخامت مناسب طراحی شده است و علاوه بر اینکه از ضربه خوردن و آسیب دیدن کودکان جلوگیری می کند، به دلیل تنوع رنگی بالایی که دارد می تواند محیط مهد کودک را شاد و کودکانه کند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاورین فروش :
آقای احمدیان: 09114929706
خانم اکبری: 09129178467
پست الکترونیکی: Info@tabancompany.ir

مطلب پیشنهادی

عرضه‌ کننده کفپوش تاتامی ۲۵میل

کفپوش تاتامی 25میل ، یکی از مهم ترین و پر کاربرد ترین وسایلی است که امروزه استفاده کردن از آن برای ساختن بهترین و برترین سالن ها بسیار رایج و گسترده شده است، به

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کفپوش ورزشی
تماس واتس اپ کانال تلگرام اینستاگرام