بازار ورزشی تابان
پنج شنبه , اردیبهشت ۱۳ ۱۴۰۳
خانه / تاتامی / عمده فروشی تاتامی رزمی باکیفیت

عمده فروشی تاتامی رزمی باکیفیت

عمده فروشی تاتامی رزمی با کیفیت این کالاها را در دو نوع پی وی سی تایل و پی وی سی رولی موجود دارد که خریداران می توانند با هر محصول مدنظر، با مراجعه به این مراکز فروش محصولات خود را به راحتی خریداری نمایند. کلی فروشی کفپوش این کالاها را از تولید کنندگان به صورت عمده خریداری می کند و آنها را با قیمت درب کارخانه به مشتریان عرضه می نماید، به این دلیل که خود با مراجعه مستقیم این کالا را تهیه نموده و دلالان را از میان برداشته است.

عمده فروشی تاتامی رزمی باکیفیت

آشنایی با خصوصیات کفپوش تاتامی

آشنایی با خصوصیات کفپوش تاتامی کفپوش تاتامی که با استفاده از مواد پلیمری و پی وی سی تهیه می‌شود و دارای خصوصیات خاص به خود می باشد، که از جمله آنها باید به قابلیت انعطاف پذیری زیاد این محصول اشاره نمود. برترین کفپوش های تاتامی قابلیت انعطاف پذیری زیادی دارند که به راحتی به حالت اولیه باز می گردند.

از دیگر خصوصیات کفپوش تاتامی باید به ضد آب بودن آن ها اشاره نمود که آب به داخل آن ها نفوذ نمی کند و به راحتی از روی آنها جریان پیدا می نمایند. همچنین این کالاها ضد حساسیت است و با استفاده از مواد مرغوب تولید می گردند که برای پوست افراد ایجاد حساسیت نکند، به همین دلیل هم در باشگاه های ورزشی از این مدل کفپوش استفاده می شود.

از مشخصه کفپوش تاتامی مقاومت آنها در برابر تابش نور مستقیم خورشید است که معمولاً در برابر نورخورشید مقاومت بالایی داشته و آسیب نمی بینند و می توان در فضاهایی که نور مستقیم خورشید می تابد هم از این کالا استفاده نمود.

قابلیت شستشو داشتن کفپوش یکی از خصوصیات بارز این کالا به شمار می رود که بیشتر افراد ترجیح می‌دهند آن را برای فضای بازی کودکان تهیه نمایند و پس از کثیف شدن آنها را با استفاده از مواد شوینده مورد شستشو قرار دهند.

قیمت استثنائی تاتامی رزمی باکیفیت

قیمت استثنائی تاتامی رزمی باکیفیت قیمت استثنایی تاتامی باکیفیت از نوع رزمی، موجب پرفروش در شدن این کالاها گردیده است. باید بدانید که این نوع کالاها از سوی تولیدکنندگان قیمت‌گذاری می‌ شوند و به دلیل تولید انبوه قیمت آنها در بازار مناسب می باشد و خریداران به راحتی می توانند کالاهای مورد نظر خود را یافتن نموده و خریداری کنند.

مشتریانی که قصد استعلام قیمت تاتامی رزمی را دارند با مراجعه به مراکز فروش این کالا و پرسش از فروشندگان می‌ توانند از قیمت به روز این محصولات مطلع شوند. البته راه دیگری برای استعلام نرخ تاتامی وجود دارد که مراجعه به سایت رسمی این فروشگاه است، امروزه بیشتر افراد ترجیح می‌ دهند که با مراجعه به این سایت از قیمت بروز این محصول مطلع شده و اقدام به ثبت سفارش آن به صورت غیرحضوری نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاورین فروش :
آقای احمدیان: 09114929706
خانم اکبری: 09129178467
پست الکترونیکی: Info@tabancompany.ir

مطلب پیشنهادی

پخش‌ کننده تاتامی مهدکودک مرغوب

تاتامی مهدکودکی یکی از بهترین کفپوش هایی است که عملکردی فوق العاده خوب و منحصر به فرد دارد و پخش کنندگان نیز این محصولات را با کیفییت بسیار بالا پخش می کنند اما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کفپوش ورزشی
تماس واتس اپ کانال تلگرام اینستاگرام