بازار ورزشی تابان
سه شنبه , اسفند ۲۹ ۱۴۰۲
خانه / تاتامی / خرید تاتامی رزمی ایرانی

خرید تاتامی رزمی ایرانی

خرید تاتامی رزمی ایرانی از طریق این مجموعه بهترین روش ممکن جهت دستیابی به محصولات اصل و درجه یک خواهد بود زیرا این محل همواره به دنبال افزایش رضایت مشتری می باشد از این رو به عنوان مرجعی معتبر و قابل اعتماد می توان به آن نگاه کرد و احتیاجات خود را از این طریق تهیه نمود.

خرید تاتامی رزمی ایرانی

راهنمای خرید تاتامی رزمی

راهنمای خرید تاتامی رزمی کفپوش های متنوعی برای استفاده در کف مکان هایی از قبیل باشگاه ها، مهد کودک ها، پارک ها و.. مورد استفاده قرار می گیرد. کفپوش تاتامی یکی از انواع کفپوش های مورد استفاده در سالن ورزش های رزمی می باشد که از فوم نرم و قابل انعطاف تولید گشته و مناسب مکان هایی است که برای کف نیاز به پوشش نرم و ایمن دارند. در تولید این محصولات از فوم ضد آب استفاده شده است.

این کفپوش با قابلیت زیاد در ضربه گیری موجب می شود که در مکان های استفاده شده از قبیل مهد کودک ها و باشگاه ها صدمه و آسیبی به افراد در حین ورزش یا زمین خوردن وارد نشود. همچنین سطح آج دار آن مانع از لیز خوردن افراد بر روی آن می شود. عواملی که در ادامه به آنها اشاره می کنیم راهنمای خرید تاتامی رزمی می باشند.

سطح کفپوش تاتامی باکیفیت و درجه یک فاقد ناهمواری ها بوده و دارای سطحی یکدست و یکنواخت هستند. کفپوش هایی که ناهمواری ها و سطحی ناصاف دارند کیفیت آنها نیز کاهش پیدا می کند. رنگ تاتامی با کیفیت شفاف بوده و تاتامی بی کیفیت رنگی کدر و مات دارد. لبه های تاتامی یکدست و فاقد بریدگی می باشد. کفپوش هایی که این ویژگی ها را دارا باشند از نظر کیفی در درجه پایین تری قرار دارند. تاتامی باکیفیت از نظر سفتی و نرمی در حد میانه و متعادل قرار دارد؛ بدین معنی که نه زیاد نرم است و نه زیاد سفت. کفپوش تاتامی درجه یک قابلیت ارتجاعی مناسبی دارد.

تولید انواع تاتامی رزمی

تولید انواع تاتامی رزمی با توجه به اینکه امروزه تقاضای بالایی در رابطه با کفپوش های فومی به چشم می خورد، وجود منبعی معتبر و رسمی به منظور دستیابی به این محصولات ضروری و لازم خواهد بود؛ به گونه ای که بازار های داخلی با کمبودی مواجه نشوند.

در این میان فعالیت این مجموعه تولیدی سبب جلب توجه بسیاری از افراد شده است زیرا هر روزه در حال افزایش ظرفیت های تولید تاتامی رزمی در انواع مختلف می باشد و در راستای جلب رضایت مشتری قدم بر می دارد از این رو گزینه مناسبی جهت انتخاب به حساب می آید.

از آنجا که امکان برقراری ارتباط مستقیم و بدون واسطه با این مجموعه به صورت غیرحضوری فراهم آمده است، افراد واقع در نقاط مختلف کشور قادرند به تهیه احتیاجات خود بپردازند؛ بدون اینکه محدودیت زمانی و مکانی متوجه شان باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاورین فروش :
آقای احمدیان: 09114929706
خانم اکبری: 09129178467
پست الکترونیکی: Info@tabancompany.ir

مطلب پیشنهادی

عرضه‌ کننده کفپوش تاتامی ۲۵میل

کفپوش تاتامی 25میل ، یکی از مهم ترین و پر کاربرد ترین وسایلی است که امروزه استفاده کردن از آن برای ساختن بهترین و برترین سالن ها بسیار رایج و گسترده شده است، به

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کفپوش ورزشی
تماس واتس اپ کانال تلگرام اینستاگرام