بازار ورزشی تابان
سه شنبه , اسفند ۲۹ ۱۴۰۲
خانه / تاتامی / بازرگانی فروش تشک تاتامی ورزشی

بازرگانی فروش تشک تاتامی ورزشی

تشک تاتامی محصولی است که به دلیل ساختار و بافت ویژه ای که دارد می توان به عنوان بهترین کفپوش برای سالن های ورزشی بدنسازی، جودو، کشتی و غیره مورد استفاده قرار بگیرد. این تشک توسط بازرگانی فروش تشک تاتامی ورزشی با کیفیت تضمین شده و قیمت عالی به خریداران آن ارائه می گردد و آنها می توانند در تماس با بازرگانی تشک تاتامی آن را برای سالن های ورزشی سفارش دهند و در اسرع وقت آن را به دست آورند.

بازرگانی فروش تشک تاتامی ورزشی

معرفی مشخصات تشک تاتامی ورزشی

معرفی مشخصات تشک تاتامی ورزشی

تشک تاتامی ورزشی از انواع مختلف تشک های ورزشی است که جهت جلوگیری از آسیب دیدن ورزشکاران مورد استفاده قرار می گیرد. این تشک دارای شکل پازلی است و به صورت تکه های پازل ارائه می شوند تا بتوان آنها را متناسب با فضای سالن مورد استفاده قرار دارد.

جنس این تشک ها از فوم است و از خاصیت ضربه پذیری بالایی برخوردار است. این تشک ها در ضخامت های مختلفی ارائه می شوند که بر اساس مکانی که مورد استفاده قرار می گیرند و نوع ورزشی که روی آنها انجام می شود می توانند دارای ضخامت های مختلفی باشند. این تشک ها در ضخامت های ۱۰ تا ۵۰ میلی متر تولید می شوند.

این محصول فاقد پرز و برجستگی خاص بوده و دارای سطح صافی است و لبه های تیز ندارد. وزن این محصول بسیار کم است و به همین دلیل به راحتی قابل جابجایی است علاوه بر این می توان با انواع شوینده ها و آب آن را شستشو داد و سطح آنها را تمیز نمود تا هر نوع آلودگی به راحتی از آنها پاک شود.

فروشنده مرغوبترین تشک تاتامی ورزشی

فروشنده مرغوبترین تشک تاتامی ورزشی فروشنده تشک تاتامی ورزشی مرغوب ترین این تشک را ارائه کرده است و کسانی که در تجهیز سالن های ورزشی فعالیت دارند یا فروشنده تجهیزات مورد نیاز این سالن ها هستند می توانند در تماس با این فروشنده انواع مختلف این تشک در رنگ های مختلف را سفارش دهند تا برای آنها ارسال شود.

سفارش این محصول از فروشنده آن از همین وب سایت قابل انجام است و خریداران این تشک می توانند از بخش محصولات سایت انواع مختلف این تشک را مشاهده و گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنند و با ثبت در بخش فروش محصول مورد نظر برای آنها رزرو و ارسال گردد.

فروشنده شماره تلفن و لینک شبکه های اجتماعی خود را در وب سایت قرار داده است تا خریداران راه های سفارش مستقیم دیگری نیز در اختیار داشته باشند و از طریق آن استعلام قیمت و سفارش خرید این محصول را انجام دهند و به این ترتیب نیازی به مراجعه حضوری نداشته باشند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاورین فروش :
آقای احمدیان: 09114929706
خانم اکبری: 09129178467
پست الکترونیکی: Info@tabancompany.ir

مطلب پیشنهادی

عرضه‌ کننده کفپوش تاتامی ۲۵میل

کفپوش تاتامی 25میل ، یکی از مهم ترین و پر کاربرد ترین وسایلی است که امروزه استفاده کردن از آن برای ساختن بهترین و برترین سالن ها بسیار رایج و گسترده شده است، به

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کفپوش ورزشی
تماس واتس اپ کانال تلگرام اینستاگرام