بازار ورزشی تابان
جمعه , اردیبهشت ۱۴ ۱۴۰۳
خانه / کفپوش تاتامی / خرید انواع کفپوش تاتامی ۲۰میل

خرید انواع کفپوش تاتامی ۲۰میل

کفپوش ها محصولاتی هستند که برای زیبایی ساختمان و به ویژه کف مورد استفاده قرار می‌گیرد و این محصول انواع بسیار متعددی دارد که هر یک می‌توانند خصوصیات متفاوتی داشته باشند و کفپوش تاتامی ۲۰میل یکی از انواع این محصول است که با ظاهر اسفنجی و بافت بسیار نرم می تواند برای مهد کودک ها و خانه بازی بسیار مناسب باشد و خرید انواع مختلف آن به شکل عمده می تواند قیمت این محصول را برای مشتریان به مقدار زیادی کاهش دهد.

خرید انواع کفپوش تاتامی 20میل

آشنایی با دسته ‌بندی کفپوش ها

آشنایی با دسته ‌بندی کفپوش ها کفپوش ها بر اساس جنس می‌توانند به انواع مختلفی تقسیم بندی شوند و این محصولات می‌توانند از جنس سنگی باشند که سرامیک، گرانیت و مرمریت نمونه های مشخصی از آنها هستند و این نوع کفپوش ها برای ساختمانهای اداری و تجاری بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند.

نوع دیگری از کفپوش ها وجود دارند که از جنس پی وی سی هستند و به دو صورت تایل و رولی ارائه می‌شوند و این کفپوش ها نیز استحکام بالایی دارند و نسبت به آب نفوذ ناپذیر هستند با این وجود استفاده از آنها در خانه های مسکونی کمتر است و بیشتر در بخش‌های اداری و تجاری مورد استفاده دارند.

دسته بندی کفپوش ها بر اساس جنس آنها می‌تواند انواع کفپوش چوبی را نیز شامل شود که از جمله آنها می‌توان به پارکت ها و لمینت ها اشاره کرد که برای هر مکانی مورد استفاده دارند اما بیشتر مختص مکان هایی هستند که از این میزان تردد کمتری برخوردارند.

نوع دیگری از کف پوشها کفپوش صنعتی هستند که از جمله آنها می‌توان به اپوکسی ها اشاره کرد که از دسته رزین ها بوده و باعث ایجاد سطوحی نفوذناپذیر نسبت به آب شده و بسیار زیبا می باشند و در نهایت کفپوش چوب پلاست را می توان نام برد که ترکیبی از چوب و پلاستیک هستند و از آنها برای دور استخر یا برای کف روف گاردن استفاده می شود و بر اساس این دسته بندی انواع متفاوتی از آن وجود دارند که باید با توجه به موقعیت هر فضا و مکان گزینه مورد مناسب را برای آن انتخاب کرد.

قیمت مناسب کفپوش تاتامی ۲۰میل

قیمت مناسب کفپوش تاتامی 20میل کفپوش تاتامی ۲۰ میل یکی از کف پوش های بسیار پرکاربرد و مناسب برای مهد کودک ها مراکزی است که با کودکان سرو کار دارند؛ این کفپوش ها هم تنوع رنگی زیادی ایجاد می‌کند و هم این که با افتادن کودکان بر روی آنها هیچ نوع آسیبی به آنها وارد نمی‌شود.

قیمت مناسب این کفپوش ها باعث شده است از آنها به عنوان رایج ترین کفپوش ها برای این مکان‌ها استفاده شود و کسانی که قصد خرید کفپوش تاتامی ارزان را دارند می‌توانند در توزیع مستقیم کفپوش بهترین آن را تهیه کنند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاورین فروش :
آقای احمدیان: 09114929706
خانم اکبری: 09129178467
پست الکترونیکی: Info@tabancompany.ir

مطلب پیشنهادی

عرضه‌ کننده کفپوش تاتامی ۲۵میل

کفپوش تاتامی 25میل ، یکی از مهم ترین و پر کاربرد ترین وسایلی است که امروزه استفاده کردن از آن برای ساختن بهترین و برترین سالن ها بسیار رایج و گسترده شده است، به

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کفپوش ورزشی
تماس واتس اپ کانال تلگرام اینستاگرام