بازار ورزشی تابان
پنج شنبه , اردیبهشت ۶ ۱۴۰۳
خانه / کفپوش رولی / مرجع‌ پخش کفپوش رولی مهدکودک

مرجع‌ پخش کفپوش رولی مهدکودک

برای مهدکودک ها از کفپوش های مختلفی می توان استفاده کرد که هم محیطی جذاب را برای کودکان ایجاد کند و هم در محافظت از آنها موثر بوده و در نهایت محصولی قابل شستشو و تمیز کردن باشد؛ مرجع پخش این کفپوش اقدام به ارائه بهترین آن کرده است و می تواند نیاز این مراکز به کفپوش رولی مهدکودک را به خوبی تامین نماید و برای صادر کنندگان نیز مرجع تامین کالا باشد.

مرجع‌ پخش کفپوش رولی مهدکودک

موارد استفاده کفپوش رولی

موارد استفاده کفپوش رولی کفپوش رولی از محصولاتی است که به دلایل خاص می‌تواند در مکان هایی همچون بیمارستان مورد استفاده قرار بگیرد و این کفپوش قابلیت نظافت به صورت مستمر را دارد و سطح آن به راحتی با شوینده های مختلف تمیز گردد.

این کفپوش همچنین در اتاق‌های عمل مورد استفاده زیادی دارد زیرا دارای خاصیت آنتی باکتریال است و رشد میکروب‌ها و باکتری‌ها بر روی آن امکان پذیر نیست؛ از این کفپوش در سرویس بهداشتی به صورت یک تکه و بدون درز نیز می توان استفاده کرد و به این ترتیب عایق بسیار مناسبی برای جلوگیری از آب می باشد.

این کفپوش می تواند جایگزین خوبی برای سرامیک و پارکت باشد و به دلیل جنس و تنوع رنگی بسیار زیادی که دارد در بسیاری از مکان‌ها همچون سالن سینما و تئاتر کاربرد دارد به خصوص این که در این قسمت‌ها عایق صدا نیز به شمار می رود.

این کفپوش در ضخامت مناسب آن می‌تواند برای خانه سالمندان و کودکان مناسب باشد و احتمال آسیب دیدن آنها در نتیجه افتادن را کاهش می‌دهد و در نهایت این که استفاده از این محصول می‌تواند برای منازل مسکونی نیز ایده خوبی باشد و به جای صرف هزینه بسیار بالا برای سرامیک می‌توان از این کفپوش رولی با قیمت ارزان‌تر استفاده کرده و نمای متنوعی را در کف ایجاد نمود.

فروشنده کفپوش رولی مهدکودک

فروشنده کفپوش رولی مهدکودک بهترین انواع کفپوش رولی مهد کودک توسط فروشنده این محصول به خریداران ارائه می‌شود و کسانی که قصد تهیه این کفپوش را دارند می توانند از طریق این فروشنده نیاز خود را به بهترین این کفپوش تامین نمایند؛ این فروشنده انواع مختلفی از این محصول را در اختیار دارد و خریداران می‌توانند در ارتباط تماس مستقیم با فروشنده نسبت به سفارش آن در متراژ مورد نظر خود و ضخامت مناسب اقدام کنند.

سفارش کفپوش رولی ضخیم برای مهد کودک و از طریق این فروشنده می تواند با نرخ ارزان انجام شود و به این ترتیب از آنها به یکی از بهترین کف پوش های مناسب برای این محیط ها استفاده می گردد و حتی امکان خرید و صادرات آن به کشورهای دیگر نیز از این فروشنده مقدور می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاورین فروش :
آقای احمدیان: 09114929706
خانم اکبری: 09129178467
پست الکترونیکی: Info@tabancompany.ir

مطلب پیشنهادی

تولیدی کفپوش رولی طرح کودک

امروزه تولیدی ها و تولید کنندگان بسیار زیادی در نقاط مختلف کشور ما در زمینه عرضه و تولید مدل های مختلف کفپوش رولی طرح کودک فعالیت می کنند. به علت زیاد بودن تعد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کفپوش ورزشی
تماس واتس اپ کانال تلگرام اینستاگرام