بازار ورزشی تابان
پنج شنبه , اردیبهشت ۱۳ ۱۴۰۳
خانه / تاتامی / خرید مستقیم تاتامی رزمی باکیفیت

خرید مستقیم تاتامی رزمی باکیفیت

تاتامی رزمی؛ به عنوان یک کفپوش باکیفیت در سالن های ورزشی از جمله بدنسازی، جودو، کشتی و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. جنس این کفپوش از فوم درجه یک می باشد و مواد مرغوب و با کیفیت در تولید آن به کار رفته است. استفاده از این کفپوش باعث کاهش ضربه به ورزشکاران شده و ایمنی محیط را افزایش می دهد. فروشگاه های ورزشی برای تهیه این محصول با قیمت مناسب می توانند این کفپوش ورزشی را به صورت مستقیم و عمده از تولیدکنندگان اصلی خریداری نمایند‌.

خرید مستقیم تاتامی رزمی باکیفیت

مختصری درباره انواع کفپوش گرانولی

مختصری درباره انواع کفپوش گرانولی اولین چیزی که در سالن های ورزشی یا مکان های بازی بچه ها باید به آن توجه کرد، امنیت محیط است. کفپوش گرانولی، یک وسیله ضروری برای ایجاد مکان ایمن می باشد. این کفپوش باید از مواد درجه یک، بهداشتی و ضد حساسیت تولید شود و از این رو توصیه می کنیم برای اینکه از کیفیت این محصول مطمئن باشید؛ حتما از مراکز تولید کننده معتبر اقدام به خرید نمایید.

هم چنین این کفپوش پلاستیکی علاوه بر داشتن ظاهر زیبا به عنوان ضربه گیر برای محیط های مختلف از جمله سالن های ورزشی، مهدکودک، پارک ها، استخرها و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. از انواع کفپوش های گرانولی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • کفپوش گرانولی پازلی: این کفپوش ها مانند پازل های مربعی شکل می باشد که حمل آنها بسیار راحت است. هم چنین برای نصب نیاز به چسب نیست و مانند قطعات پازل در کنار قرار می گیرند.
  • کفپوش گرانولی رولی: این محصول برای مکان هایی با متراژ زیاد کاربرد دارد. خریداران می توانند با توجه به مساحت محیط، اندازه کفپوش را سفارش بدهند. البته این محصول، قیمت گران تری نسبت به کفپوش پازلی دارد‌.

سفارش مستقیم تاتامی رزمی

سفارش مستقیم تاتامی رزمی کفپوش باکیفیت نه تنها فروش خوبی در بازار داخلی دارد، بلکه صادرات کفپوش به کشورهای دیگر نیز یک کسب و کار پرسود محسوب می شود. فروشگاه های ورزشی و صادرکنندگان کفپوش می توانند این محصول را با قیمت ارزان از تولیدکنندگان اصلی به صورت مستقیم خریداری کنند. هم چنین خرید آنلاین از فروشگاه های موجود در فضای مجازی، یکی دیگر از روش های خرید این محصول می باشد.

اگر قصد خرید انواع کفپوش های تاتامی با کیفیت را دارید، حتما از برند های معتبر و مراکز اصلی خرید نمایید. برند تابان فوم، یکی از معتبرترین تولیدکنندگان انواع کفپوش های درجه یک برای محیط های مختلف می باشد که آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.

برای تهیه انواع کفپوش تاتامی رزمی صادراتی با بالاترین کیفیت، می توانید به مجموعه ما سر زده و سفارش خود را ثبت کنید. این فروشگاه با داشتن کادری مجرب در تلاش است که علاوه بر عرضه بهترین محصولات، در کوتاه ترین زمان و کم ترین هزینه سفارشتان را ارسال کند‌.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاورین فروش :
آقای احمدیان: 09114929706
خانم اکبری: 09129178467
پست الکترونیکی: Info@tabancompany.ir

مطلب پیشنهادی

پخش‌ کننده تاتامی مهدکودک مرغوب

تاتامی مهدکودکی یکی از بهترین کفپوش هایی است که عملکردی فوق العاده خوب و منحصر به فرد دارد و پخش کنندگان نیز این محصولات را با کیفییت بسیار بالا پخش می کنند اما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کفپوش ورزشی
تماس واتس اپ کانال تلگرام اینستاگرام