بازار ورزشی تابان
سه شنبه , اسفند ۲۹ ۱۴۰۲
خانه / تاتامی / خرید انواع تاتامی کاراته

خرید انواع تاتامی کاراته

تاتامی کاراته یکی از محصولاتی می باشد که از فوم های مقاومی تولید شده و انواع مختلفی را شامل می شود و در رنگ بندی های متنوعی تولید می شود. انواع تاتامی را می توان در باشگاه های ورزشی و مهد و مدرسه به کار برد. خرید تاتامی کاراته برای سالن های ورزشی سراسر کشور صورت می پذیرد و مشتریان زیادی برای خرید این محصول اقدام می کنند. ضرورت خرید این محصول برای انواع سالن ها برای تضمین سلامت افراد لازم است.

خرید انواع تاتامی کاراته

سایز های مختلف تاتامی کاراته

سایز های مختلف تاتامی کاراته یکی از مشکلات شایعی که در هنگام تمرینات ورزشی شاهد آن هستیم برخورد افراد با زمین است که در این صورت شاهد مشکلات و صدمات زیادی هستیم. برای رفع چنین مشکلات تولید کنندگان بر صدد تولید انواع تاتامی با ابعاد و ضخامت مختلفی هستند و بهترین نوع آن را در رنگ های متنوعی تولید می کنند. همچنین شکل این تاتامی نیز مربع یا دایره ای می باشد.

تاتامی رشته های مختلف از جمله کاراته سایز های مختلفی اعم از بزرگ و کوچک را شامل می شود و ضخامت آن از سه تا پنج سانت متغیر می باشد. ابعاد این محصول یک متر در یک متر می باشد اما از این محصولات ابعاد کوچکتری نیز وجود دارد که ۵۰ در ۵۰ سانتی متر می باشد. این تاتامی همچون پازلی در کنار هم قرار می گیرد و مکمل یکدیگر هستند.

نصب آسان، سریع این محصول استفاده از آن را بسیار آسان نموده است و افراد می توانند قبل از ورزش آن را پهن و بعد از آن تاتامی را جمع کنند. سبک بودن آن نیز یکی از امتیاز های مهم این کالا می باشد به طوری که می توان تعداد بالایی از آن را به آسانی حمل نمود. برخی از این تاتامی ها دارای تاج های است که فرد را از لیز خوردن محافظت می کند.

فروشگاه انواع تاتامی کاراته

فروشگاه انواع تاتامی کاراته با توجه به اینکه تاتامی مدل های مختلفی را دارد می توان آن را در محل های مختلفی نصب کرد حتی نمونه های عروسکی آن نیز وجود دارد که در مهد های کودک استفاده می شود. در فروشگاه های انواع تاتامی کاراته در کشور مدل های زیبایی از آن را می توانید ببینید که برای خرید بهترین گزینه می باشد.

بزرگترین فروشگاه اینترنتی در کشور وجود دارد که به صورت آنلاین محصولات خود را به مشتریان عرضه می کند. برای خرید از این فروشگاه می توانید از طریق این سایت اقدام کنید و بهترین محصولات را از این سایت دیدن کنید و مدل و ابعادی را که لازم دارید سفارش دهید. فروشگاه تاتامی کاراته به خوبی در این فروش توانسته رضایتمندی مشتری را داشته باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاورین فروش :
آقای احمدیان: 09114929706
خانم اکبری: 09129178467
پست الکترونیکی: Info@tabancompany.ir

مطلب پیشنهادی

عرضه‌ کننده کفپوش تاتامی ۲۵میل

کفپوش تاتامی 25میل ، یکی از مهم ترین و پر کاربرد ترین وسایلی است که امروزه استفاده کردن از آن برای ساختن بهترین و برترین سالن ها بسیار رایج و گسترده شده است، به

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کفپوش ورزشی
تماس واتس اپ کانال تلگرام اینستاگرام