بازار ورزشی تابان
سه شنبه , فروردین ۲۸ ۱۴۰۳
خانه / کفپوش کودک / کفپوش کودک قیمت

کفپوش کودک قیمت

کفپوش کودک با توجه به متراژ موردنیاز شما و تعداد تایل تاتامی استفاده شده، بازه قیمتی متفاوتی دارد. در این مطلب به ذکر ویژگی های کفپوش کودک و حدود قیمت این محصول خواهیم پرداخت. بدیهی است خرید اینترنتی و بدون واسطه این کفپوش، قیمت بسیار پایین تری را برای مشتریان محترم رقم خواهد زد.

قیمت کفپوش تاتامی کودک

کفپوش کودک

شادی، زیبایی و ایمنی محیط هایی که کودکان با آن ها سروکار دارند بسیار مهم است.کفپوش کودک علاوه بر این که محیط اتاق کودک را شاد و سرزنده می کند،ایمنی کودک را نیز فراهم می کند.با وجود این کفپوش ها نگرانی بابت اینکه کودک شما در حین بازی در اتاقش به زمین برخورد کند نخواهید داشت.چرا که این کفپوش ها بسیار نرم، منعطف و ایمن هستند و مانع از آسیب دیدن کودک دلبند شما می شوند.

به طورمعمول، از کفپوش های تاتامی فانتزی به عنوان کفپوش کودک استفاده می شود. کفپوش های تاتامی از جنس فوم نرم فشرده هستند، انعطاف پذیری بالایی دارند و در عین حال ضربه گیر خوبی نیز هستند. تاتامی های کودک معمولا در ابعاد ۵۰ در ۵۰ و یا ۳۰ در ۳۰ سانتی متر در بازار موجود هستند. همچنین این نوع کفپوش ها به آسانی هم قابل شستشو هستند.

کفپوش اتاق کودک

موارد استفاده کفپوش کودک

  1. در منازل به عنوان کفپوش اتاق کودک
  2. کفپوش مراکز مراقبت از کودکان در سازمان های مختلف
  3. اتاق بازی ها و شهربازی ها سرپوشیده
  4. مهدکودک و پیش دبستانی ها
  5. سالن های بازی مدارس ابتدایی

کفپوش کودک قیمت

خرید اینترنتی بهترین کفپوش کودک

خرید اینترنتی بهترین کفپوش کودک با قیمت های بسیار مناسب از مجموعه ی حاضر امکان پذیر است. بدیهی است خرید اینترنتی این محصول باعث می شود که این کفپوش به طور مستقیم از کارخانه به دست مصرف کننده برسد و در نتیجه قیمت تمام شده کمتری در بر داشته باشد. همچنین با خرید از این مجموعه، امکان دریافت مشاوره از متخصصین فروش کفپوش خواهید داشت.

کفپوش کودک قیمت

کفپوش های تاتامی به صورت تایل تولید می شوند و دارای ضخامت و ابعاد متفاوتی هستند. بنابراین قیمت این کفپوش ها بر مبنای ابعاد و ضخامت آن می تواند برای هر تایل آن بازه ای بین ۳۰ هزار تومان تا ۵۰ هزار تومان را شامل شود.

خدمات ما

خدمات ما

شما میتوانید جهت دریافت قیمت دقیق و یا مشاوره در زمینه ی انتخاب کفپوش کودک، در هر زمان از طریق تماس تلفنی یا تلگرامی با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

قیمت کفپوش پازلی اتاق کودک

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاورین فروش :
آقای احمدیان: 09114929706
خانم اکبری: 09129178467
پست الکترونیکی: Info@tabancompany.ir

مطلب پیشنهادی

تولید جدیدترین کفپوش تاتامی اتاق بازی کودک

تاتامی نوعی کفپوش با کیفیت است که از فوم ساخته شده و بسیار نرم و انعطاف پذیر است، این کفپوش در مهد کودک ها برای جلوگیری از آسیب رسیدن به کودگان هنگام بازی و سرگ

کفپوش ورزشی
تماس واتس اپ کانال تلگرام اینستاگرام