بازار ورزشی تابان
جمعه , فروردین ۳۱ ۱۴۰۳
خانه / کفپوش تاتامی / نمایندگی بازرگانی کفپوش تاتامی ۲۰میل

نمایندگی بازرگانی کفپوش تاتامی ۲۰میل

کفپوش تاتامی ۲۰میل از جمله کفپوش های جدیدی است که در انواع مختلف با ضخامت های گوناگون ارائه شده است و می تواند کاربرد زیادی در فضاهای مشخص داشته باشد؛ کفپوش تاتامی ۲۰ میل یکی از رایج ترین اشکال استفاده از این محصول می باشد که در نمایندگی بازرگانی آن به خریداران ارائه می‌شود و کسانی که قصد تهیه این کفپوش را دارند می توانند از این نمایندگی هر مقدار و هر متراژ از آن را درخواست داده و در زمانی کوتاه نیاز آنها به این محصول تامین شود.

نمایندگی بازرگانی کفپوش تاتامی 20میل

آشنایی کامل با کفپوش تاتامی

آشنایی کامل با کفپوش تاتامی

کفپوش تاتامی از جمله کفپوش هایی است که در ساخت آن از مواد و ترکیبات پلیمری استفاده می‌شود و نحوه ساخت آنها به گونه‌ای است که بافت اسفنجی پیدا می‌کند.

این محصول که به تشک تاتامی نیز معروف است معمولاً به طور خاص از جنس فوم Eva است و می‌تواند در برای کف اتاق هایی همچون اتاق خواب، سالن های ورزشی و خانه بازی بسیار مناسب باشد و نه تنها کاربرد زیادی در محافظت از سلامت بدن دارد بلکه زیبایی بیشتری را در آن فضا ایجاد می کند.

از مزایای این کفپوش ها می توان به ضربه پذیری بالای آنها اشاره کرد همچنین امنیت فعالیت و ورزش بر روی آنها بیشتر است و این که عایق بسیار مناسبی نیز هستند.

اندازه های این محصولات می‌تواند استاندارد باشد و در رنگ های مشخص و متنوع تولید می‌شوند؛ این نوع کفپوش ها باعث ایجاد حساسیت در پوست نشده و به همین دلیل کاربرد آنها در سالن های ورزشی و مهد کودک ها بسیار زیاد است.

از ویژگی های این کفپوش ها می توان به طول عمر آنها اشاره کرد که بسیار زیاد است و علت این مسئله هم از جنس پلیمری آنها می باشد همچنین تردد زیاد بر روی آنها باعث کاهش کیفیتشان می شود.

از دیگر خصوصیات این نوع کفپوش ها می توان به داشتن قابلیت شستشو در آنها اشاره کرده و به راحتی می توان آنها را با آب یا هر شوینده دیگر تمیز نمود.

قیمت استثنائی کفپوش تاتامی ۲۰میل

قیمت استثنائی کفپوش تاتامی 20میل نمایندگی بازرگانی این محصول یکی از بهترین این کفپوش تاتامی با ضخامت ۲۰ میل را در اختیار دارد و آن را با قیمت استثنائی به خریداران ارائه می نماید و کسانی که مایل به تهیه این کفپوش هستند می‌توانند از طریق این نمایندگی بهترین های این محصول را به دست آورند و از آن برای صادرات نیز استفاده کنند.

در قیمت گذاری این محصول و کفپوش تاتامی ۲۵میل توسط مراکزخرید کفپوش پایین ترین نرخ ممکن برای آن لحاظ شده است و قیمت آن می‌تواند برای خریداران خرد و عمده بسیار مناسب و ایده آل باشد و می تواند نیاز آنها را به یکی از مناسب ترین کفپوش ها برای مهد کودک ها و سالن های ورزشی تامین نماید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاورین فروش :
آقای احمدیان: 09114929706
خانم اکبری: 09129178467
پست الکترونیکی: Info@tabancompany.ir

مطلب پیشنهادی

عرضه‌ کننده کفپوش تاتامی ۲۵میل

کفپوش تاتامی 25میل ، یکی از مهم ترین و پر کاربرد ترین وسایلی است که امروزه استفاده کردن از آن برای ساختن بهترین و برترین سالن ها بسیار رایج و گسترده شده است، به

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کفپوش ورزشی
تماس واتس اپ کانال تلگرام اینستاگرام