بازار ورزشی تابان
چهارشنبه , اردیبهشت ۵ ۱۴۰۳
خانه / کفپوش ورزشی تاتامی / لیست قیمت کفپوش تاتامی برای اتاق کودک

لیست قیمت کفپوش تاتامی برای اتاق کودک

تاتامی یکی از ابزارهای تامین امنیت برای کودکان و ورزشکاران در رشته های گوناگون است. قیمت کفپوش تاتامی با توجه به کیفیت و مرغوبیت تاتامی و همچنین اندازه های آن متفاوت می باشد. با توجه به گسترش روبه رشد بسیاری از باشگاه های ورزشی، استفاده از تاتامی ها برای تامین امنیت ورزشکاران لازم و حیاتی می باشد.

لیست قیمت کفپوش تاتامی برای اتاق کودک

خرید بهترین کفپوش ورزشی تاتامی مستقیم از کارخانه

خرید بهترین کفپوش ورزشی تاتامی مستقیم از کارخانه

خرید کفپوش تاتامی گرانول به صورت مستقیم از کارخانه بسیار مقرون به صرفه است. دنیای کودکی پر از بالا و پایین پریدن و ورجه وورجه کردن است. همه ما حتی در سن پیری آرزوی برگشتن به دوران کودکی و تجربه شیریننی های آن را در سر داریم.

کودکان ما نیاز دارند تا آزادنه بازی کنند. بازی برای کودکان سبب رشد جنبه های ذهنی و شخصیتی آنها در بزرگسالی خواهد شد. همه ما هنگام بازی کودکان علاوه بر این که از بازی آنها لذت می بریم، اما مدام ذهنمان مشغول این است که آسیبی به آنها وارد نشود.

از آنجایی که کودکان دارای انرژی زیادی هستند دوست دارند مدام بازی کنند، لذت بببرند و کارهای خارق العاده انجام دهند. گاهی اوقات بی توجهی ما و مشغول بودنمان در فضای کاری خودمان یا در فضای مجازی باعث می شود که از آنها غافل شویم. به همین سبب ممکن است کودکمان هنگام بالا و پایین پرید به زمین بخورد و بخشی از بدنش دچار آسیب شود.

برای اینکه فضای امنی برای بازی کودکانمان ایجاد کنیم می توانیم با خرید کفپوش های تاتامی و فرش کردن آن در اتاق کودک مان این امنیت را برای آنها ایجاد کنیم.

کفپوش تاتامی نوعی از کفپوش فومی است که از فوم نرم و بهداشتی ای وی آ تولید می شود. این کفپوش ها در ابعاد و ضخامت های مختلفی تولید و به بازار عرضه می شود.

کفپوش گرانولی کفپوش با کیفیت بالا است. جنس این کفپوش که به آن کفپوش لاستیکی هم می گویند از دانه های گرانول بوده و کاملا در برابر ضربه، گرد وخاک، باد، آفتاب و باران مقاوم می باشد. مقاومت بالای کفپوش های گرانولی سبب شده تا از آنها برای استفاده در باشگاه های ورزشی بیشترین استفاده صورت پذیرد.

این کفپوش ها دارای دو نوع ساده و پایه تخم مرغی هستند که در رنگ های متنوع،ابعاد و ضخامت های مختلفی عرضه می شوند. در زیر این کفپوش ها شیارهایی جهت عبور آب تعبیه شده است.

نوع کفپوش های پایه تخم مرغی دارای پایه های هستند که مناسب جهت استفاده در پارک ها می باشند. این پایه ها سبب می شود تا هنگام آّیاری در ختان و یا بارش برف و باران آب از زیر آن ها به راحتی عبور کرده و آسیبی به کفپوش وارد نکند.

کفپوش های گرانولی پس از فرش شدن روی زمین با توجه به وزن سنگینی که دارند به صورت ثابت در جای خود قرار گرفته و محکم می شوند. اما برای اطمینان بیشتر می توانید از چسب یا پیچ نیز برای ثابت کردن آنها استفاده کنید. این کفپوش ها در ابعاد نیمتری و یک متری تولید می شوند.

این کفپوش ها جهت استفاده دراتاق کودک، پارکها، باشگاه های بدنسازی، حیاط مدرسه، پارکینگ، پیاده رو، اصطبل حیوانات و غیره مناسب هستند. در واقع مقاومت بالای این کفپوش های گرانولی سبب شده تا از آنها در این محیط های عمومی استفاده شود.

کفپوش گرانول کاملا مقاوم و نشکن است و بر اثر رفت و آمدهای زیاد، در زیر دستگاه های بدنسازی و یا حتی بر اثر عبور ماشین از روی آنها آسیبی نمی بینند.

از سوی دیگر در برابر نور آفتاب نیز تغییر رنگ نداده و به همین سبب برای مکان های روبازه نیز مناسب هستند. این کفپوش ها به صورت قطعه ای بوده و به دلیل ضد آب بودن به راحتی قابلیت شست و شو دارند.

همواره شنیده اید که یکی از دلایل محبوبیت استفاده گسترده از تاتامی ها سهولت نصب آنها می باشد. به این صورت که خریدار می تواند بدون هزینه مجزا برای نصب این کفپوش ها، خودش به راحتی اقدام به نصب آنها کند. همچنین جمع کردن این کفپوش ها نیز بسیار راحتر از فرش کردن آنها می باشد. از سوی دیگر در هنگام جمع کردن آنها نیز فضای زیادی را اشغال نمی کنند.

قیمت کفپوش تاتامی مرغوب و با کیفیت

فروشگاه کفپوش تاتامی ارزان بهترین جنس از انواع تاتامی را عرضه می کند. میزان مرغوبیت تاتامی ها با توجه به مواد مورد استفاده در آنها می باشد. قیمت این کفپوش ها نیز بر اساس مرغوبیت و ابعاد آنها و همچنین نوع کاربری که دارند متفاوت است.

البته کفپوش تاتامی دست دوم نیز توسط برخی از فروشگاه ها عرضه می شود. قاعدتا این کفپوش ها نسبت به انواع نو و تازه آنها مقرون به صرفه تر می باشد. البته باید توجه داشت که نوع دست دوم این تاتامی ها ممکن است بر اثر تماس های زیاد افراد با آن دچار آلودگی شده باشند.

فروشگاه اینترنتی کفپوش و دیوار پوش مهدکودک

فروشگاه اینترنتی کفپوش و دیوار پوش مهدکودککفپوش تاتامی کودک نیز یکی از انواع کفپوش می باشد که توسط فروشگاه اینترنتی کفپوش و دیوار پوش عرضه می شود.

کفپوش های پازلی که در مهد کودک ها و اتاق های کودکان مورد استفاده قرار می گیرددارای قدرت ضربه گیری بالایی هستند و از هر گونه آسیبی برای کودک جلوگیری می کنند. این نوع از تاتامی های هم برای پوشاندن کف زمین مورد استفاده هستند و هم از آنها برای پوشاندن دیوارها استفاده می شود.

به طور کلی مزایای کلی کفپوش ها را می توان به شرح زیر بیان کرد:

  • جابه جایی آسان محصولات، عدم تغییر رنگ و اندازه در هنگام شست و شو
  • قابلیت ضربه گیری بسیار بالا
  • تولید در رنگها و طرح های کودکانه برای کودکان و سایر طرح برای بزرگسالان
  • ضد آب و مقاوم در برابر آفتاب
  • مقرون به صرفه

بزرگترین تولی کننده کفپوش تاتامی در ایران

بزرگترین تولید کنندگان کفپوش تاتامی در ایران اقدام به تولید انواع مختلفی از این کفپوش ها می کنند. آنها این کفپوش ها را در اندازه های مختلف و رنگ های متنوع و گوناگون به بازار عرضه می کنند.

همچنین عوامل مختلفی در تعیین قیمت تاتامی ها موثر هستند. برای مثال نوع و کیفیت کفپوش و همچنین اندازه های این کفپوش ها در تعیین قیمت نهایی آنها بسیار موثر می باشند. شما می توانید از طریق مقایسه قیمت ها در سطح بازار و هزینه نصب و نگهداری تاتامی در مقابل سایر کفپوش ها به مقرون به صرفه بودن استفاده از تاتامی پی ببرید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاورین فروش :
آقای احمدیان: 09114929706
خانم اکبری: 09129178467
پست الکترونیکی: Info@tabancompany.ir

مطلب پیشنهادی

خرید تاتامی رزمی ایرانی

خرید تاتامی رزمی ایرانی از طریق این مجموعه بهترین روش ممکن جهت دستیابی به محصولات اصل و درجه یک خواهد بود زیرا این محل همواره به دنبال افزایش رضایت مشتری می باش

کفپوش ورزشی
تماس واتس اپ کانال تلگرام اینستاگرام