بازار ورزشی تابان
جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳
خانه / کفپوش تاتامی / تاتامی 10 میل / فروشنده انواع کفپوش تاتامی ۱۰ میل

فروشنده انواع کفپوش تاتامی ۱۰ میل

کفپوش تاتامی دارای طرح و رنگ بندی بسیار زیبا و گوناگون می باشد که می توان برای اتاق کودک از آن استفاده نمود. فروشنده انواع کفپوش تاتامی ۱۰ میل باکیفیت ترین محصولات داخلی را در اختیار مشتریان قرار می دهد. این محصول به راحتی تهیه می شود و فقط کافی است به صورت اینترنتی آن را سفارش داد.فروشنده انواع کفپوش تاتامی 10 میل

مشخصات انواع کفپوش تاتامی ۱۰ میل

مشخصات انواع کفپوش تاتامی 10 میل انواع کفپوش تاتامی ۱۰ میل از بهترین و سالم ترین مواد تشکیل شده که جنس آن از فوم است و کاملا استاندارد و بهداشتی می باشد. این کفپوش کاربردهای فراوانی دارد و در صورت کثیف شدن می توان آن را شستشو داد و مجدد استفاده نمود.

از مهم ترین ویژگی های آن می توان به قابلیت انعطاف تاتامی اشاره کرد؛ در این صورت می تواند بدن را در برابر ضربات ایمن کند. تنوع بالا در اندازه، ضخامت، رنگ بندی و طرح از مشخصه های بارز این کفپوش می باشد.

طراحی آن به صورتی است که در دور تا دور آن آج هایی قرار گرفته اند که با کفپوش دیگر جفت می شوند و می توان محوطه بزرگی را از آن پوشش داد. این محصول برای انجام انواع فعالیت های ورزشی و بازی های کودکان مناسب می باشد و خاصیت ضربه گیر دارد.

عرضه انواع کفپوش تاتامی ۱۰ میل

عرضه انواع کفپوش تاتامی 10 میل عرضه کفپوش تاتامی ۱۰ میل در انواع طرح ها به صورت اینترنتی برای همه مصرف کنندگان در اقصی نقاط کشور امکان پذیر می باشد. این کالا به صورت غیر حضوری به فروش می رسد که مشتریان می‌ توانند به واسطه آن قیمت‌ های بسیار مناسبی را در قبال سفارش این کفپوش پرداخت کنند.

در این روش می ‌توان زمان را صرفه جویی نمود و برای افرادی که دارای مشکلات و فرصت ناکافی هستند بسیار مناسب می باشد. تمامی افراد می توانند در منزل یا محل کار خود به سفارش این محصول بپردازند.

قبل از آن می‌ توان مشخصات و ویژگی ‌های کالا را مشاهده نمود و بر حسب سلیقه و ویژگی‌ های آن به تهیه آن اقدام نمود. فروشنده کفپوش تاتامی بهترین موقعیت را برای مشتریان و مصرف کنندگان محترم داخلی به وجود آورده است تا بتوانند خرید خود را به صورت آنلاین انجام داده و هزینه های خود را به حداقل برسانند.

همچنین می توانید در صورت نیاز بالا به کالا به صورت عمده و کلی آن را تهیه نمایید. در این صورت قیمت‌ ها بیش از پیش کاهش می یابد و به عنوان یکی از مزایای خرید غیر حضوری به حساب می آید. در این روش نیازی به رفت و آمد های مکرر نیست و از هزینه‌ های جانبی نیز کاسته می ‌شود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاورین فروش :
آقای احمدیان: 09114929706
خانم اکبری: 09129178467
پست الکترونیکی: Info@tabancompany.ir

مطلب پیشنهادی

عرضه‌ کننده کفپوش تاتامی ۲۵میل

کفپوش تاتامی 25میل ، یکی از مهم ترین و پر کاربرد ترین وسایلی است که امروزه استفاده کردن از آن برای ساختن بهترین و برترین سالن ها بسیار رایج و گسترده شده است، به

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کفپوش ورزشی
تماس واتس اپ کانال تلگرام اینستاگرام