بازار ورزشی تابان
جمعه , اردیبهشت ۷ ۱۴۰۳
خانه / تاتامی / عرضه مستقیم تاتامی رزمی

عرضه مستقیم تاتامی رزمی

کفپوش تاتامی رزمی از جمله کفپوش‌های می‌باشد که با استفاده از فوم ساخته شده و معمولاً در مکان‌های ورزشی در پارک‌ها و مهدهای کودک از آنها استفاده می‌کنند و با توجه به نرمی و انعطاف زیادی که دارند این محیط‌ها را ایمن‌تر می‌نمایند.

بنابراین با توجه به استفاده گسترده‌ای که از این کفپوش‌ها می‌گردد به همین جهت فروشنده این محصولات به شیوه‌های مختلف به توزیع آنها می پردازد که عرضه مستقیم آنها متداول تر است چرا که مشتریان می‌توانند با حذف واسطه‌ها به خرید این محصول بپردازند.

عرضه مستقیم تاتامی رزمی

مزایای استفاده از کفپوش تاتامی

مزایای استفاده از کفپوش تاتامی آیا می دانید استفاده از کفپوش تاتامی چه مزایای برای مصرف کننده به دنبال دارد؟

کفپوش های تاتامی جنسی از فوم دارند و از ویژگی های گوناگونی برخوردار هستند و به همین دلیل امروزه به عنوان یکی از بهترین انتخاب ها برای صاحبان مشاغل و خانه ها تبدیل گردیده و به خوبی به یکدیگر متصل می شوند و سطح محکم و بسیار ایمنی را ایجاد می نمایند و به همین جهت برای استفاده در مکان های مختلف بسیار مفید خواهد بود.‌

معمولا تاتامی ها در رنگ ها و طرح های مختلف تولید می گردند و معمولاً رنگ های تاتامی های که در مهدهای کودک و پارک‌های استفاده می گردد بسیار شاد و درخشان هستند و بدین ترتیب بسیاری از افراد برای جذابیت اتاق کودکان خود به استفاده از کفپوش های تاتامی در رنگ های مختلفی همچون سبز، صورتی، آبی و … می‌پردازند.

بنابراین استفاده از انواع کفپوش تاتامی مزیت های فراوانی برای مصرف کننده به همراه دارد که برخی از مزایای استفاده از این کفپوش ها به قرار زیر هستند:

این کفپوش ها به صورت کاملاً ضد آب تولید می گردند و هیچگونه مایعاتی از آنها عبور نخواهد کرد.

  • معمولا امکان جابجایی این محصولات به آسانی صورت می گیرد.
  • کفپوش های تاتامی قابلیت ضربه گیری دارند و به صورت محافظ عمل خواهند کرد.
  • می توان گفت این کفپوش ها در اندازه های متنوع تولید می گردند و به هنگام شستشو دچار تغییر رنگ نخواهد شد.

مرجع‌ فروش تاتامی رزمی مرغوب

مرجع‌ فروش تاتامی رزمی مرغوب امروزه تاتامی رزمی مرغوب و مناسب در اندازه های گوناگون تولید می گردد و جهت استفاده در تمامی سالن‌های ورزشی مانند کاراته و جودو و … به کار گرفته می‌شود با توجه به انعطاف بالایی که دارد از ایجاد آسیب های مفصلی برای ورزشکاران تا حد زیادی جلوگیری می کند.

بنابراین مرجع فروش تاتامی رزمی مرغوب با به کارگیری روش‌های متنوعی به توزیع انواع این کفپوش ها در بازار می پردازند تا مشتریان بتوانند به راحتی به خرید این تاتامی ها بپردازند و از کیفیت و دوام فوق العاده آنها استفاده کند.

معمولاً توزیع‌ کنندگان تاتامی عمده انواع این تاتامی ها را در رنگ ها و طرح های مختلف و در حجم بالایی به روش های حضوری و غیرحضوری در اختیار مشتریان قرار می‌دهند تا مشتریان بتوانند با خرید عمده این محصولات در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاورین فروش :
آقای احمدیان: 09114929706
خانم اکبری: 09129178467
پست الکترونیکی: Info@tabancompany.ir

مطلب پیشنهادی

پخش‌ کننده تاتامی مهدکودک مرغوب

تاتامی مهدکودکی یکی از بهترین کفپوش هایی است که عملکردی فوق العاده خوب و منحصر به فرد دارد و پخش کنندگان نیز این محصولات را با کیفییت بسیار بالا پخش می کنند اما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کفپوش ورزشی
تماس واتس اپ کانال تلگرام اینستاگرام