بازار ورزشی تابان
جمعه , فروردین ۳۱ ۱۴۰۳
خانه / کفپوش تاتامی / تاتامی کودک / صادرات انواع کفپوش تاتامی کودک

صادرات انواع کفپوش تاتامی کودک

انواع کفپوش تاتامی کودک با تنوع رنگی بالا و قطرهای متفاوت قیمت عمده و مستقیم روانه بازارهای صادرات می شود. صادرات کفپوش تاتامی در حجم بالایی صورت می گیرد چون تعداد متقاضیان و مطالبه کنندگان این محصول در آمار بالایی گزارش شده است. کفپوش تاتامی کیفیت و نرمی و انعطاف بسیار خوبی دارد و محافظ خوبی برای کودکان به شمار می آید و ایمنی بالایی دارد.

صادرات انواع کفپوش تاتامی کودک

مشخصات کلی کفپوش تاتامی کودک

مشخصات کلی کفپوش تاتامی کودک از ویژگی های تاتامی می توان به تنوع رنگی آن اشاره کرد و یا اینکه از چیدمان پازلی آن صحبت نمود. بسیار نرم و در عین حال آنقدر محکم و قدرتمند است که جلوی اتفاقات ناخوشایندی را که ممکن است به هر دلیلی برای کودکان در حال بازی رخ دهد را بگیرد.

این محصول در نوع ساده یا طرح دار تولید می شود و دور تا دور آن دارای کنگره های دندان موشی است و همین طراحی باعث می شود اتصال یکنواخت و زیبایی با تاتامی های دیگر صورت گیرد.

قطر مناسبی دارند و البته باید گفت در ضخامت های مختلفی قابلیت تولید دارند. به راحتی می شود آن ها را تمیز کرد در کل شستشوی خوبی دارند و در صورتی که دچار لکه یا کثیفی شوند به سهولت می توان آن را نظافت نمود.

به لحاظ وزنی باید گفت کاملا سبک بوده و وزن بسیار پایینی به آنان تعلق گرفته است. از مواد اولیه مرغوب و با کیفیتی تولید شده و کاملا بهداشتی هستند ضمن اینکه استانداردهای لازم در ساختار آن رعایت شده است. اگر به هر دلیلی دچار تخریب و یا سوختگی و یا فرسودگی و یا هر عامل دیگری شوند می توانید یک تایل دیگر را جایگزین آن نمایید.

فروشنده انواع کفپوش تاتامی کودک

فروشنده انواع کفپوش تاتامی کودک انواع کفپوش تاتامی کودک در ابعاد مختلف و تنوع رنگی زیاد و قطر و ضخامت مناسب با قیمت عمده و مستقیم به فروش می رسد. فروشنده کفپوش تاتامی این محصول را متناسب با درجات کیفی خوبی که دارد با قیمت کلی در معرض فروش و دسترس مشتریان قرار می دهد.

تولید کنندگان با استفاده از مواد اولیه مرغوب این محصول را تولید و روانه بازار می کنند. این محصول دارای ضریب ایمنی بالایی است و در حفظ جان کودک نقش بسزایی دارد. در مراکز مختلفی که بچه ها با آن در ارتباط هستند قابلیت استفاده دارد. کفپوش تاتامی در طرح و مدل و رنگ متنوع و متعددی توسط فروشندگان اصلی به بازار ارائه می شود.

انواع تاتامی با کیفیت بسیار مرغوب و قطر مناسب با قیمت کلی و حذف واسطه ها در اختیار مشتریان قرار می گیرد. برای تهیه و خرید این محصول می توانید اقدام به ثبت سفارش نمایید. قیمت ها چون به روش عرضه مستقیم می باشد بسیار مناسب و ارزان تعریف شده است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاورین فروش :
آقای احمدیان: 09114929706
خانم اکبری: 09129178467
پست الکترونیکی: Info@tabancompany.ir

مطلب پیشنهادی

عرضه‌ کننده کفپوش تاتامی ۲۵میل

کفپوش تاتامی 25میل ، یکی از مهم ترین و پر کاربرد ترین وسایلی است که امروزه استفاده کردن از آن برای ساختن بهترین و برترین سالن ها بسیار رایج و گسترده شده است، به

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کفپوش ورزشی
تماس واتس اپ کانال تلگرام اینستاگرام