بازار ورزشی تابان
جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳
خانه / کفپوش گرانولی / خرید مستقیم کفپوش گرانولی پارکی

خرید مستقیم کفپوش گرانولی پارکی

کفپوش گرانولی پارکی یکی دیگر از انواع کفپوش هایی می باشد که به علت ضربه پذیری بالا در محیط هایی مانند پارک ها استفاده می کنند تا به کودکان آسیبی وارد نشود. اینگونه کفپوش ها به دلیل کیفیت بالایی که دارند، در محیط باز پارک مورد استفاده قرار می گیرند. خرید مستقیم کفپوش گرانولی پارکی باعث می شود تا شما این محصول را با قیمتی مقرون به صرفه اقتصادی خریداری کنید.

خرید مستقیم کفپوش گرانولی پارکی

خصوصیات کفپوش تاتامی استاندارد

خصوصیات کفپوش تاتامی استاندارد

خصوصیات کفپوش تاتامی استاندارد به به این صورت می باشد که این کفپوش ها در ضخامت های استاندارد تولید شدند و همین دلیل می توان در محیط‌های مختلف از این کفپوش ها استفاده کرد. یکی از خصوصیات بسیار مهم کفپوش تاتامی استاندارد این است که قابلیت ضربه پذیری و انعطاف پذیری بالایی دارد. به همین دلیل از آسیب رساندن به بدن افراد جلوگیری می کند.

کفپوش تاتامی استاندارد به دلیل این که از جنس فوم تولید شده است بسیار نرم می باشد. این نوع کفپوش ها در برابر نور خورشید، باران و در برابر ضربه مقاومت بسیار بالایی دارند و به سادگی آسیب نمی‌بیند. یکی دیگر از خصوصیات کفپوش تاتامی این است که می توانید از این کفپوش ها در محیط های مهد کودک را در محیط خانه مورد استفاده قرار دهید. کفپوش تاتامی ایمنی بالایی دارد.

این‌کفپوش گزینه مناسب برای استفاده در محیط های پارک و مهد کودک است. از این نوع تک پوش می توان در باشگاه‌های رزمی مورد استفاده قرار داد. حتی می‌توان از کفپوش تاتامی به عنوان موکت و فرش در خانه ها استفاده کرد. این نوع کفپوش ها در رنگ بندی، قالب و تراکم و ابعاد و ضخامت های متفاوت و استاندارد تولید شده اند. پخش مستقیم کفپوش تاتامی باعث می‌شود تا این محصول و بدون هیچ واسطه خریداری کنید.

مرکز پخش کفپوش گرانولی پارکی

مرکز پخش کفپوش گرانولی پارکی

مرکز پخش کفپوش گرانولی پارکی این نوع کفپوش را در ضخامت های متفاوت و در تنوع رنگ بندی زیبا در مراکز فروش پخش می کند. همانطور که می دانید کفپوش تاتامی از جنس فوم تولید شده اند و همین دلیل برای محیط های کودکانه یک انتخاب بسیار مناسب است. زیرا هم ظاهری نرم و هم ظاهری شاد دارد. قیمت کفپوش عمده ارزان یکی از متریال های مهم در خرید کفپوش به حساب می‌آید. زیرا این محصولات دارای قیمت مقرون به صرفه هستند و به همین دلیل باید آن ها را با قیمتی مناسب خریداری کنید.

مصرف کنندگان می توانند با خرید این محصول با ویژگی منحصر به فرد آن آشنایی پیدا کنند و همچنین می‌توانند کفپوش مورد نظر خود را از مراکز تولیدی محصولات به آسانی سفارش دهند. کفپوش های تاتامی با استانداردهای خاصی تولید شده است و همین دلیل دارای ویژگی های خاص و مزایای بسیار زیادی است. از این محصول می توانید در محیط بازی کودک و یا اتاق کودکان و سالن بازی کودکان و پارک بازی کودکان و حتی در حیاط خانه تان از این محصول استفاده کنید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاورین فروش :
آقای احمدیان: 09114929706
خانم اکبری: 09129178467
پست الکترونیکی: Info@tabancompany.ir

مطلب پیشنهادی

قیمت ارزان کفپوش گرانولی پارکی

کفپوش گرانولی پارکی به صورت عالی و با کیفیت در کشور ما عرضه می‌شود و خریداران بسیاری را دارد، قیمت ارزان کفپوش گرانولی پارکی شرایط ویژه و بی‌نظیری را در اختیار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کفپوش ورزشی
تماس واتس اپ کانال تلگرام اینستاگرام