بازار ورزشی تابان
پنج شنبه , اردیبهشت ۶ ۱۴۰۳
خانه / کمربند یوگا / خرید اینترنتی کمربند ارزان یوگا

خرید اینترنتی کمربند ارزان یوگا

اگر به صورت حرفه ای یوگا کار می کنید یا به تازگی در کلاس یوگا ثبت نام کرده اید  و اولین جلسه تمرین خود را پیش رو دارید باید بدانید که برای انجام این ورزش نیاز به وسایل و ابزارهایی دارید تا بتوانید حرکات یوگا را هر چه بهتر انجام دهید که این وسایل شامل لباس و کفش یوگا، مت (زیرانداز) یوگا و کمربند یوگا می باشد.

شاید با خود فکر کنید تهیه این وسایل پر هزینه باشد اما نگران نباشید شما می توانید خرید ارزان کمربند یوگا و سایر ابزارهای مورد نیاز این ورزش را با ما تجربه کنید.

خرید اینترنتی کمربند ارزان یوگا

خرید اینترنتی کمربند یوگا ارزان

خرید اینترنتی کمربند یوگا ارزانکمربند یوگا برای انجام حرکات مختلف یوگا به کار می رود که استفاده از آن انجام این حرکات را به تنهایی و بدون نیاز به کمک فرد دیگر میسر خواهد کرد. بند یوگا معمولا از جنس نخ و در اندازه ۴ سانتی متر همراه با طراحی ۳ خط می باشد و در رنگ های مختلف آبی، قرمز، صورتی، بنفش، سفید، خاکستری و مشکی تولید می شود.

کمر بند یوگا با کیفیت دارای ویژگی های زیر می باشد:

• انعطاف و کشش بالا

• دوام و ماندگاری بالا

• قابلیت نصب آسان به دیوار یا سقف

• سبک بودن و ضد لغزش

• جذب مناسب عرق و قابلیت شستشو

• ایجاد نکردن حساسیت و خارش
برای خرید کمربند یوگا باید به کجا مراجعه کنیم؟ مراجعه حضوری به فروشگاه کمربند یوگا و لوازم آن یا فروشگاه های اینترنتی و یا برای خرید عمده؟ در پاسخ باید بگوییم به دلایلی خرید اینترنتی گزینه مناسبی می باشد و دارای مزایایی می باشد که اگر بخواهیم از این دلایل نام ببریم باید به موارد زیر اشاره کرد:

۱٫ دسترسی به مدل های مختلف و مقایسه آن ها

۲٫ بررسی بازه قیمت ها و در خرید عمده استفاده از قیمت های کلی

۳٫ آشنایی با کاربرد های محصول

۴٫ آشنایی با دیگر اقلام مرتبط

۵٫ بهره مندی از خدمات مشاوره ای

۶٫ بهره مندی از تخفیفات ویژه در صورت خرید عمده

۷٫ صرفه جویی در وقت

۸٫ و در نهایت انتخاب بهترین طرح و مدل

فروشگاه بهترین لوازم ورزشی اصل

مسلم است که هیچ کس دوست ندارد کالای بی کیفیتی خریداری کرده و هزینه ای که برای تهیه آن پرداخته است هدر برود بنابراین افراد همیشه به دنبال خرید محصولاتی با جنس مرغوب و اصل می باشند. البته همواره هر کدام از متقاضیان محصول مورد نیاز خود را به راحتی پیدا میکنند.

در حوزه لوازم ورزشی نیز همین طور است و ورزشکاران همواره به دنبال لوازم ورزشی اصل و با کیفیت هستند اما مشکل این است که در میان انبوه توزیع کنندگان لوازم ورزشی چطور از کیفیت محصول ارائه شده اطمینان حاصل کنیم؟

مجموعه ما این امکان را فراهم آورده است كه لوازم ورزشی با بهترین کیفیت را در کم ترین زمان ممکن در اختیار مشتریان خود قرار دهد علاوه بر آن در تلاشیم تا با مشاوره تخصصی قبل از خرید، ارائه محصولات با قیمت مناسب و پشتیبانی بعد از خرید؛ خاطره ی خریدی مطمئن و لذت بخش را در ذهن شما حک کنیم.

فروش محصولات یوگا با قیمت ارزان و کیفیت بالا

فروش محصولات یوگا با قیمت ارزان و کیفیت بالابرای انجام هر ورزشی احتیاج به لوازم و تجهیزات مورد نیاز آن ورزش داریم، در این قسمت به معرفی لوازم مورد نیاز برای انجام حرکات یوگا و ویژگی های آنان می پردازیم.

لباس یوگا: لباس یوگا باید از انعطاف بالایی برخوردار باشد تا سبب خلل در حرکات شما نشود هم چنین بهتر است جنس لباس از الیاف طبیعی باشد تا عرق را به خوبی جذب کند. بهتر است رنگی را برای  لباس خود انتخاب کنید تا به شما احساس آرامش دهد و به طور کلی می توان گفت که لباس یوگا نه باید تنگ باشد و نه گشاد.

کمربند یا طناب یوگا: این طناب ها باید از نخ نرم ساخته شود تا مانع از آسیب زدن به دست ها و بدن ورزشکار حین انجام حرکات شود هم چنین باید دارای وزن سبک و فرم مناسب باشد تا وی را در انجام هر چه بهتر و صحیح تر حرکات یاری دهد. قیمت طناب یوگا  با توجه به اندازه و فرم آن می تواند متفاوت باشد.

مت یوگا: این وسیله از مورد نیاز ترین ابزارها برای انجام حرکات یوگا می باشد که جنس این زیرانداز از پلاستیک فشرده می باشد و در لایه میانی آن هم الیافی نرم و نازک وجود دارد تا بدن هنگام قرارگرفتن بر زمین روی سطح نرمی قرار بگیرد. مت یوگا باعث می شود که بدن هنگام اجرای حرکات یوگا سر نخورده و در وضعیت ثابتی قرار گیرد. 

کفش یوگا: اصولا این کفش ها وظیفه محافظت از پاها حین تمرینات یوگا به خصوص در هوای سرد را بر عهده دارند و بهترین کفش یوگا، کفشی است که کاملا نرم، انعطاف پذیر و ضد لغزش  بوده تا پاهارا از آسیب های احتمالی در مقابل برخورد با سطوح سخت به دور نگه دارد هم چنین بهتر است ضد آب و گرد و غبار یاشد.

آجر یوگا: این آجرها برای توازن بدن مناسب می باشند همام طور که می دانید در یوگا رساندن دست ها به زمین اهمیت دارد و اگر شما در این زمینه مشکل دارید استفاده از این آجرها را به شما توصیه می کنیم.

فروش مت یوگا و سایر محصولات مرتبط با یوگا با قیمت ارزان و کیفیت بالا در همین سایت انجام می گیرد

قیمت کمربند شنای فوم جهت حفظ تعادل

گاهی اوقات این مسئله پیش می آید که کسانی که به تازگی اقدام به یادگیری شنا کرده اند به خصوص کودکان نمی توانند تعادل خود را در آب حفظ کنند و همین موضوع سبب ترس و نگرانی در آن ها می شود در این مواقع استفاده از کمربند شنا راهکار مناسبی می باشد.

کمربند شنای فوم دار محصولی است که برای حفظ تعادل در داخل آب هنگام آموزش شنا به خردسالان، کودکان و نوآموزان استفاده می شود. این کمریند با حفظ عضلات کمر باعث تعادل عمودی فرد و جلوگیری از فرو رفتن وی در آب می شود که می تواند برای سالمندانی که حرکات ایروبیک در آب به آن ها توصیه شده؛ مفید بوده و سبب حفظ تعادل آنان در آب شود.

در ساختار کمربندهای شنا خطوط منحنی طراحی شده که باعث هماهنگی با فرم بدن می شود هم چنین دارای بندهای کنفی  قابل تنظیم می باشد که به شناگر این امکان را می دهد تا آن را روی بدن خود تنظیم کرده و ثابت قرار دهد.

کمربند شنا علاوه بر کمک به شناور ماندن بر روی آب باید دارای ویژگی های زیر باشد:

• مقام بودن در برابر نفوذ آب

• مقاوم بودن و ثابت بودن رنگ در برابر مقابل مواد شیمیایی و ضد عفونی کننده ای که در آب استخرها موجود است.

• بهداشتی و ضد باکتری بودن

این محصول در مرکز فروش مستقیم با قیمتهای عمده ارائه میشود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاورین فروش :
آقای احمدیان: 09114929706
خانم اکبری: 09129178467
پست الکترونیکی: Info@tabancompany.ir

مطلب پیشنهادی

ارزان ترین قیمت کمربند یوگا در فروشگاه اینترنتی

کمربند یوگا بسیار مناسب برای افرادی است که تازه به ورزش یوگا پیوسته اند. بنابراین این کمربند برای افراد تازه و کسانی که انعطاف پذیری پایینی دارند، بسیار مناسب ا

کفپوش ورزشی
تماس واتس اپ کانال تلگرام اینستاگرام