بازار ورزشی تابان
شنبه , اردیبهشت ۱ ۱۴۰۳
خانه / تاتامی / خریدار تاتامی ارزان قیمت

خریدار تاتامی ارزان قیمت

تاتامی ارزان قیمت چند است؟اصولا کالا ها تنوع فراوانی دارند و با توجه به کیفیت ها و مزیت های کاربردی شان، قیمت شان نیز تغییر می کند.کفپوش تاتامی نیز از این قاعده مستثنی نیست. البته اگر شما خریدار تاتامی ارزان قیمت هستید باید حتما و حتما از کیفیت تاتامی مد نظرتان اطمینان حاصل کنید.

بازه قیمت تاتامی

تاتامی ارزان قیمت

کفپوش تاتامی در سایز،طرح،رنگ و کیفیت های متفاوتی تولید می شود و با تغییر در هر یک از این موارد، قیمت تاتامی هم تغییر خواهد کرد.برای مثال قیمت تاتامی با سایز یک متر در یک متر و ضخامت ۲۰ میلی متر حدود ۵۵ هزار تومان می باشد در حالی که تاتامی با سایز همان یک متر در یک متر و با ضخامت ۴۰ میلی متر ۸۵ هزار تومان قیمت گذاری شده است. اگر سایز تاتامی را کم کنیم و مثلا در سایز ۵۰ سانتی متر در ۵۰ سانتی متر تاتامی را تولید کنیم، با ضخامت ۲۰ میلی متر می توانیم تا ۴۵ هزار تومان آن را قیمت گذاری کنیم.

در حالی که تاتامی با همان سایز و این بار با ضخامت ۴۰ میلی متر تا ۷۵ هزار تومان جای فروش دارد.

شاید در ابتدا تفاوت چندانی قیمتشان با هم نداشته باشد ولی در تعداد بالا بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

قیمت تاتامی درجه یک

تاتامی درجه یک همانطور که از اسمش پیداست طبیعتا کیفیتی بالا تر از تاتامی معمولی دارد. تاتامی درجه یک را می توان تاتامی فدراسیونی نیز نامید.قیمت هر متر مربع از تاتامی فدراسیونی با ضخامت ۲٫۵ سانتی متر حدود ۸۵ هزار تومان می باشد.

دلیل تفاوت کیفیت تاتامی درجه یک یا همان فدراسیونی تراکم دو برابر آن به نسبت تاتامی معمولی در زمان تولید است.

اگر به دنبال خرید تاتامی ارزان قیمت هستید، این نوع تاتامی به شما توصیه نمی شود.

ویژگی های تاتامی

تاتامی امروزه تبدیل به یکی از کاربردی ترین کفپوش ها شده است.قطعا ویژگی های خاص آن، تاتامی را تا این حد منحصر به فرد کرده.ویژگی های مانند عایق صدا، رطوبت، گرما و سرما ، جذابیت بسیاری به آن بخشیده.

خرید تاتامی ارزان قیمت

تاتامی ارزان قیمت

اگر سایز و ضخامت تاتامی زیاد برایتان اهمیت ندارد و تاتامی که می خواهید تهیه کنید ارتباط چندانی با سلامتی ورزشکاران و کودکان ندارد، پیشنهاد ما به شما این است که تاتامی با سایز ۵۰ سانتی متر در ۵۰ سانتی متر و ضخامت ۲ سانتی متر تهیه کنید. شما در این حالت با پرداخت حدود ۴۵ هزار تومان می توانید صاحب نیم متر مربع از تاتامی شوید که در متراژ و تعداد بالا بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاورین فروش :
آقای احمدیان: 09114929706
خانم اکبری: 09129178467
پست الکترونیکی: Info@tabancompany.ir

مطلب پیشنهادی

پخش‌ کننده تاتامی مهدکودک مرغوب

تاتامی مهدکودکی یکی از بهترین کفپوش هایی است که عملکردی فوق العاده خوب و منحصر به فرد دارد و پخش کنندگان نیز این محصولات را با کیفییت بسیار بالا پخش می کنند اما

کفپوش ورزشی
تماس واتس اپ کانال تلگرام اینستاگرام