بازار ورزشی تابان
شنبه , اردیبهشت ۱ ۱۴۰۳
خانه / کفپوش تاتامی / تولیدکنندگان کفپوش تاتامی ۲۰میل

تولیدکنندگان کفپوش تاتامی ۲۰میل

کفپوش تاتامی ۲۰میل به کفپوش ورزشی گفته می شود که به علت سطح نرم و انعطاف پذیری مناسب، در سالن های ورزشی ایروبیک، سالن های بدن سازی و رزمی و مهدکودک و … از آن استفاده می شود. تولیدکنندگان کفپوش تاتامی، سعی می کنند با به کارگیری بهترین مواد اولیه و تولید محصولی بی نظیر، رضایت خاطر مشتریان را فراهم نمایند تا هر روز به تعداد مشتریان خود بیفزایند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

تولیدکنندگان کفپوش تاتامی 20میل

آشنایی با نحوه ساخت کفپوش تاتامی

آشنایی با نحوه ساخت کفپوش تاتامی تولید کفپوش تاتامی در طی فرایند متفاوتی انجام می شود در تولید آن از ماده ای به نام eva که از مشتقات نفت می باشد استفاده می شود. در پروسه تولید آن eva و رنگ استاتیک و همچنین مواد دیگر با دستگاه میکسر صنعتی مخلوط می شوند و بعد از انجام آن، وقتی به خوبی مخلوط شدند آن را وارد دستگاه نورد می کنند که در آنجا مواد مخلوط، پس از چندین بار وارد قلتک سرد و گرم شدن و اطمینان از کیفیت مواد، تبدیل به رول می شوند.

بعد از عبور از مراحل قبل در این مرحله، رول ها را در ابعاد۱۴۰ سانتی متری، برش می دهند و دوباره از دستگاه نورد، رد می کنند و به علت اینکه تنها یک قلتک در آن ، ۱۴۰ سانتی متری است و یک زبانه عرضی روی آن وجود دارد، دستگاه با هر بار چرخش فقط یک قطعه تاتامی تولید می کند. پس از انجام این مرحله، قطعات در دستگاه کاتر پلاتر وارد می شوند و مرحله حساس آغاز می شود چون کوچکترین خطا، سبب اشکال در نصب کفپوش می شود و با دقت به وسیله تیغ کاتر، برش ها انجام می شود.

هر ۵۰ عدد کفپوش روی پالت قرار گرفته می شوند و آماده ارسال به بازار می شوند تا به فروش برسند. لازم به ذکر است که کفپوش مرغوب تاتامی در انواع مختلف و کاربردهای گوناگون و در رنگ بندی های متنوع تولید می شوند و به ویژه برای استفاده در مهدهای کودک حتی از چند رنگ نیز تولید می شود.

فروشنده کفپوش تاتامی ۲۰میل

فروشنده کفپوش تاتامی 20میل در فروشگاه مرکزی کفپوش تاتامی ۲۰ میل در معرض فروش به مشتریان گرامی، می باشد و شما می توانید برای خرید آن به مرکز ما مراجعه نمایید و بهترین و مرغوب ترین کفپوش را با قیمت مناسب و در حجم انبوه، تهیه نمایید. همچنین می توانید برای صرفه جویی در وقت و دوری از ترافیک و هزینه، به فروشگاه اینترنتی مراجعه کنید و از مزایای خرید اینترنتی بهره مند شوید و با سفارش آنلاین محصول مورد نظر، بتوانید آن را در اسرع وقت از همکاران ما تحویل بگیرید.

ما با حذف واسطه ها و اقدام به دریافت مستقیم محصول از تولیدی به مرکز فروش، سعی کردیم هزینه های اضافی را حذف نماییم تا بتوانیم محصولی با کیفیت عالی را به شما مشتریان عزیز، ارائه کنیم که مقرون به صرفه باشد و به همین دلیل، قیمت کفپوش ما پایین تر از قیمت بازار می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاورین فروش :
آقای احمدیان: 09114929706
خانم اکبری: 09129178467
پست الکترونیکی: Info@tabancompany.ir

مطلب پیشنهادی

عرضه‌ کننده کفپوش تاتامی ۲۵میل

کفپوش تاتامی 25میل ، یکی از مهم ترین و پر کاربرد ترین وسایلی است که امروزه استفاده کردن از آن برای ساختن بهترین و برترین سالن ها بسیار رایج و گسترده شده است، به

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کفپوش ورزشی
تماس واتس اپ کانال تلگرام اینستاگرام