بازار ورزشی تابان
شنبه , اردیبهشت ۱ ۱۴۰۳
خانه / کفپوش ورزشی تاتامی / بازار فروش تاتامی در اهواز

بازار فروش تاتامی در اهواز

فروش تاتامی در اهواز با قیمت واقعی و کیفیت درجه یک بر عهده مراکز اصلی فروش انواع کفپوش تاتامی بوده است. آیا می دانستید که خرید اینترنتی کفپوش تاتامی در اهواز نیز امکان پذیر می باشد؟ با ما همراه باشید.

فروش تاتامی در اهواز

تاتامی در اهواز

در حال حاضر کفپوش تاتامی اهواز هم از دیگر تاتامی های باکیفیت موجود در بازار است که می تواند نرخ فروش خوبی داشته باشد.
فروش تاتامی در اهواز توسط مراکز اصلی فروش موجود در بازار این امکان را برای خریداران فراهم آورده تا مطمئن تر خرید کنند.
خریدی که همراه است با خرید مستقیم از درب کارخانجات تولید کفپوش تاتامی در اهواز و به دنبال آن خریدی آسان و مقرون به صرفه!

پخش تاتامی

خواص کفپوش تاتامی

  1. کفپوش تاتامی ضد آب است و اگر آب یا مایعات روی آن ریخته شود، مایع به داخل کفپوش نفوذ نمی کند و به همین دلیل به راحتی می توان مایع ریخته شده بر روی سطح کفپوش را جمع آوری نمود.
  2. این کفپوش ها دارای آج های مختلفی هستند که این آج ها مانع از لغزیدن کفپوش بر روی زمین و همچنین سر خوردن افراد بر روی کفپوش می شود. هم چنین به دلیل دو رو آج بودن استفاده از هر دو طرف کفپوش امکان پذیر می باشد و در صورت ساییده شدن آج های یک سمت، می توان از طرف دیگر کفپوش استفاده نمود.
  3. کفپوش تاتامی دارای خاصیت پازلی است و قطعات تاتامی مانند قطعات یک پازل در هم فرو رفته و قفل می شوند. این ویژگی باعث نصب راحت و جداسازی آسان تاتامی می شود می شود تا در هنگام تعویض و شستشوی یک قطعه، این کار به آسانی انجام شود و نیاز به شستشو و تعویض کل قطعات نباشد.

فروش تاتامی در اهواز

فروش تاتامی در اهواز

فروش تاتامی در اهواز و سایر شهرهای کشور می تواند از طریق سایت مجموعه فروشگاهی انواع کفپوش تاتامی انجام گیرد. فروشی که می تواند منجر به خرید عمده انواع تاتامی در رنگ های درخواستی و ضخامت های مدنظر شما خریداران محترم گردد. جهت خرید و فروش انواع تاتامی در اهواز می توانید با کارشناسان فروش مجموعه بازرگانی تابان در ارتباط باشید.

فروش تاتامی در اهواز

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاورین فروش :
آقای احمدیان: 09114929706
خانم اکبری: 09129178467
پست الکترونیکی: Info@tabancompany.ir

مطلب پیشنهادی

خرید تاتامی رزمی ایرانی

خرید تاتامی رزمی ایرانی از طریق این مجموعه بهترین روش ممکن جهت دستیابی به محصولات اصل و درجه یک خواهد بود زیرا این محل همواره به دنبال افزایش رضایت مشتری می باش

کفپوش ورزشی
تماس واتس اپ کانال تلگرام اینستاگرام