بازار ورزشی تابان
پنج شنبه , اردیبهشت ۶ ۱۴۰۳
خانه / کفپوش ورزشی تاتامی / بازار خرید تاتامی در اصفهان

بازار خرید تاتامی در اصفهان

خرید تاتامی در اصفهان با قیمت کاملا رقابتی و بدون هیچ واسطه ای در بازار فروش انواع کفپوش های ورزشی به شکل آنلاین، امکان خرید راحت را برای مشتریان به ارمغان آورده است.

پخش تاتامی

علت پرطرفدار بودن تاتامی

این روزها استفاده از تاتامی برای کفپوش کردن محیط های مختلف، بسیار رایج شده است و این محصول متقاضیان زیادی پیدا کرده است. در این قسمت به ذکر ویژگی هایی از این نوع کفپوش می پردازیم که دلیل پرطرفدار بودن آن را واضح می کند:

  1. اولین دلیلی که می توانیم برای محبوبیت کفپوش های تاتامی بیان کنیم، قیمت مقرون به صرفه ی این کفپوش است. در بازار امروز و در لا به لای قیمت های سرسام آوری که هر روزه شاهدش هستیم، تنها کفپوشی که می توانیم هم از کیفیت آن مطمئن باشیم و هم از قیمت مناسبش، بدون شک تاتامی است.
  2. تا مدت ها پیش تصور می شد که کفپوش های تاتامی صرفا استفاده ی ورزشی دارند و برای محیط های دیگر مناسب نیستند. اما امروزه شاهد آن هستیم که از تاتامی به عنوان کفپوش منزل، مهد کودک، محل کار و سالن های مختلف استفاده می شود. در واقع می توان گفت در هر نوع فضایی که تمایل داشته باشید کفپوش نرم و ایمنی در آن استفاده کنید، قابل استفاده می باشد.
  3. از ویژگی های بسیار خوب تاتامی ها این است که این کفپوش ها بسیار آسان قابل نصب هستند. چرا که حالت پازلی دارند و قسمت های پازل که به نر و مادگی هم معروف هستند، در هم فرو می روند و کفپوش آماده ی استفاده می گردد.

خرید تاتامی اصفهان

تنوع رنگی تاتامی

در مورد رنگ تاتامی هیچ نگرانی نباید داشت. تنوع رنگی تاتامی بی نظیر است. کمتر کفپوشی را می توان یافت که طیف رنگی کاملی داشته باشد. رنگ های به کار رفته در تولید تاتامی ها، رنگ های شاد و زنده ای هستند که همین موضوع سبب می شود که کفپوش تاتامی انتخاب اولین مدیران مهدکودک ها برای پوشش کف مهد نیز باشد.

رنگ های تاتامی قابلیت سفارشی شدن دارد. به این معنی که مشتری هر رنگی که بخواهد، برای او تامین و تولید می شود.

خرید تاتامی اصفهان

  • خرید تاتامی در اغلب شهرهای کشور ما، از رونق خوبی برخوردار بوده است.
  • خرید تاتامی اصفهان هم از این قاعده مستثنی نبوده و امروزه شاهد میزان تقاضای بالا از انواع تاتامی از این استان بوده ایم.
  • مجموعه بازرگانی تابان امکان خرید تاتامی در اصفهان را فراهم آورده است تا خریداران عزیزی که در استان اصفهان هستند نیز بتوانند به کیفیت و قیمت واقعی تاتامی دسترسی داشته باشند.
  • جهت اطلاع از قیمت و نحوه ی سفارش تاتامی می توانید با مشاورین فروش مجموعه تابان در ارتباط باشید.

قیمت کفپوش تاتامی ورزشی

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاورین فروش :
آقای احمدیان: 09114929706
خانم اکبری: 09129178467
پست الکترونیکی: Info@tabancompany.ir

مطلب پیشنهادی

خرید تاتامی رزمی ایرانی

خرید تاتامی رزمی ایرانی از طریق این مجموعه بهترین روش ممکن جهت دستیابی به محصولات اصل و درجه یک خواهد بود زیرا این محل همواره به دنبال افزایش رضایت مشتری می باش

کفپوش ورزشی
تماس واتس اپ کانال تلگرام اینستاگرام