بازار ورزشی تابان
جمعه , فروردین ۳۱ ۱۴۰۳
خانه / دیوارپوش مهدکودک / ارائه دیوارپوش مهدکودک ارزان در تهران

ارائه دیوارپوش مهدکودک ارزان در تهران

استفاده از دیوار پوش یکی از کم هزینه ترین و راحت ترین گزینه ها جهت جلوگیری از ضربه و آسیب ناشی از برخورد کودکان در مهدهای کودک و خانه های بازی می باشد، این دیوار پوش ها؛ جنسی بسیار نرم و طرح های کودکانه داشته و مورد استقبال بسیاری قرار گرفته اند. دیوارپوش مهدکودک ارزان را می توان از درگاه اینترنتی اختصاصی این مجموعه تهیه نمود.

ارائه دیوارپوش مهدکودک ارزان در تهران

تولید کننده انواع دیوارپوش مهدکودک

تولید کننده انواع دیوارپوش مهدکودککودکان نیازمند محیطی امن و مخصوص به خودشان هستند تا به راحتی و در امنیت به بازی و جست و خیز پرداخته؛ تزئینات و دکوراسیون مناسب داشته و رنگ های شاد در آن به کار رفته باشد تا از بازی در آن لذت ببرند، بنا به توصیه اداره بهزیستی و وزارت بهداشت تمام اماکن مورد استفاده کودکان، ملزم به پوشاندن دیوارها با مواد نرم جهت جلوگیری از صدمه به کودکان به ارتفاع یک متر از سطح زمین می باشند. 

بهترین متریال نرم و ایمن جهت پوشانیدن دیوار و محیط های در دسترس کودک، دیوار پوش های فومی می باشند.

فوم از جمله مواد بسیار مناسب جهت تولید انواع دیوار پوش ها و کف پوش های مهد می باشد زیرا بسیار نرم بوده و فاقد هر گونه لبه یا برجستگی تیز و برنده بوده و با حالت ارتجاعی و ضربه گیری داشته و ضخامت حدود ۱۰ میلی متر به راحتی تمیز می شود.

این رول های فومی نرم؛ مزین به انواع طرح ها و نقش های کارتونی و کودکانه با رنگ های جذاب بوده و در کنار محافظت و ایمنی، شادی و نشاط و همین طور زیبایی را به دیوار های محل نصب شده می بخشند و بهترین دیوارپوش مهدکودک می باشند.

این فوم ها ضد آب بوده و امکان پارگی، سوراخی و یا خراشیدگی در آن ها بسیار کم است که این محصول را به عنوان یک انتخاب مناسب حتی برای اتاق شخصی کودک در خانه نیز تبدیل می نماید.

این مجموعه با عرضه انواع محصولات به طور مستقیم از تولید کننده انواع فوم دیوارپوش مهدکودک استاندارد ساخته شده با بهترین مواد اولیه غیر بازیافتی و ایمن، با رنگ های مجاز و بدون سرب در خدمات خریداران محترم می باشد.

فروشنده ارزانترین دیوارپوش طرحدار

این دیوار پوش ها از مواد فومی قابل انعطاف تولید می شوند که بسیار سبک بوده و حمل و نقل و نصب آن ها بسیار آسان می باشد، با استفاده از چسب مخصوص به دیوار نصب می شوند که مانع از خرابی و سوراخ شدن دیوار خواهد بود.

ار دیگر ویژگی های آن می توان به:

  • سبک و نرم بوده و حمل و نقل آن بسیار آسان می باشد
  • قابلیت شستشو داشته و به راحتی پاک می شود 
  • رنگ بندی و طرح بندی متنوع برای همه نوع سلیقه
  • عایق در مقابل حرارت و سرما بوده و از اتلاف انرژی جلوگبپری می نماید
  • بهداشتی و عاری از مواد شیمیایی  مضر و خطرناک
  • مطابق با استاندارد جهانی و کشوری
  • و …

اشاره نمود.

دیوار پوش ها به صورت بسته بندی رولی ۵۰ و ۱۰۰ متری و عرض یک متر ارائه شده و به صورت یکسره به دیوار نصب می شوند. نوع دیگر این دیوار پوش ها به صورت قطعات پازلی می باشد که در ابعاد ۱ متر مربع و ضخامت ۱۰ و ۱۵ میلی متری با در کنار هم قرار گرفتن به دیوار نصب شده و رنگ بندی متنوعی دارند.

نوع ساده تر این دیوارپوش ها جهت پوشاندن دیوارها و ستون های ورزشگاه ها و جلوگیری از آسیب و زخمی شدن ورزش کاران نیز استفاده می شود.

این مجموعه به عنوان فروشنده ارزانترین دیوار پوش طرح دار با عرضه رول های گوناگون این محصول با طیف وسیعی از طرح بندی؛ به صورت عمده و مستقیم فعال می باشد.

تجارت دیوارپوش و کفپوش طرح چوب

تجارت دیوارپوش و کفپوش طرح چوبقیمت دیوارپوش مهدکودک به عواملی چون:

  • نوع فوم و کیفیت آن
  • نوع رنگ بندی و چاپ روی آن ( چاپ با دوام و مناسب که کنده نشده و تغییر رنگ ندهد)
  • برند تولید کننده
  • متراژ و مقدار مورد نیاز
  • میزان عرضه و تقاضا
  • و …

بستگی دارد.

هر چه کیفیت فوم پایین تر باشد زود تر دچار پارگی شده و رنگ و شکل خود را از دست می دهد پس بهتر است از فوم های تولیدی یک برند معتبر و با سابقه استفاده شود تا از هزینه های جانبی و تکراری جلوگیری به عمل آید.

با وجود تولید کنندگان مجرب و بسیار با سابقه در امر تولیدات محصولان فومی در کشور؛ ایران به یکی ار قطب های تولید کننده این نوع کالا ها در منطقه تبدیل شده و که این امر نیاز به تجارت و صادرات این محصولات به خارج از کشور را توجیه می نماید.

تجارت دیوار پوش و کفپوش طرح چوب در بهترین حالت و از مجاری قانونی و ارز آور از طر یق متخصصان و کارشناسان این مجموعه انجام می پذیر که هر زمان آماده پاسخ گویی به متقاضیان و تولید کنندگان محترم می باشد.

مرکز خرید دیوارپوش تاتامی تابان در تهران

کفپوش های تاتامی به صورت تکه های مکعب پازلی عرضه می شوند که از مهم ترین قابلیت های آن می توان به نصب و جدا کردن بسیار آسان و نرمی و لطافت اشاره نمود.

این کفپوش ها رنگ بندی عالی و مناسبی داشته و از فوم eva تولید شده و سطحی نرم و آجدار داشته و بسیار سبک بوده و به آسانی می توان تکه ها را به هم وصل یا جدا نمود.

از آن در سالن های ورزشی، کف خوابگاه، مهد کودک ها و خانه بازی ها و حتی اتاق شخصی کودکان به وفور استفاده می شود.

استفاده از این کف پوش و دیوار پوش ها میزان آسیب دیدگی در بدن ورزشکاران بر اثر ضربه و برخورد به زمین را به حداقل رسانده که همین امر باعث استقبال و مصرف بالای این محصول می باشد.

فروشنده های بسیاری به عرضه محصولات فومی از جمله کف پوش ها و دیوار پوش ها می پردازند که نمونه آن ها را می توان مشاهده نمود که با قرار دادن تصاویر و قیمت های گوناگون به معرفی کالاهای فروشی می پردازند.

خرید کفپوش تاتامی به صورت عمده و بدون دخالت دلالان می توان بک خرید مقرون به صرفه برای هر متقاضی این محصول به حساب بیاید.

مرکز خرید دیوارپوش تاتامی تابان در تهران با ارائه این محصولات به صورت مستقیم از تولید کننده با قیمت درب کارخانه و به صورت عمده در این مجموعه می باشد که با سابقه طولانی مدت در امر همکاری و فروش این گونه محصولات در کشور در خدمت متقاضیان محترم و متقاضیان بوده است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاورین فروش :
آقای احمدیان: 09114929706
خانم اکبری: 09129178467
پست الکترونیکی: Info@tabancompany.ir

مطلب پیشنهادی

قیمت ضربه گیر دیوار مهدکودک

لیست قیمت ضربه گیر دیوار مهدکودک

قیمت ضربه گیر دیوار مهدکودک در بازار به چه عواملی وابسته می باشد؟ به نظر …

کفپوش ورزشی
تماس واتس اپ کانال تلگرام اینستاگرام