بازار ورزشی تابان
پنج شنبه , فروردین ۳۰ ۱۴۰۳
خانه / کفپوش تاتامی فومی / فشرده / پخش انواع  کفپوش فوم فشرده تاتامی

پخش انواع  کفپوش فوم فشرده تاتامی

کفپوش های تاتامی به دلیل مزیت های کاربردی و ویژگی های فردی خود در زمینه های متنوع قابل بهره برداری بوده و از مشتاقان بسیار زیادی برخوردار است. پخش انواع کفپوش فوم فشرده تاتامی به صورت عمده انجام می شود تا مشتری هر مقداری را که نیاز داشته باشد، به صورت مستقیم و بدون حضور افراد واسطه در بهترین حالت ممکن بدست آورده و از این طریق رویکرد شایسته ای را خلق نموده باشد.

پخش انواع  کفپوش فوم فشرده تاتامی

موارد استفاده  کفپوش فوم فشرده تاتامی

موارد استفاده  کفپوش فوم فشرده تاتامی کفپوش های تاتامی، تهیه شده از بهترین مواد اولیه زیر نظر دستگاه های پیشرفته می باشد. بنابراین هیچ گونه ضایعات اضافی نداشته تا رویکرد شایسته ای را خلق نموده باشد. سایز بندی های متفاوت در رنگ های گوناگون، دست مشتری را باز می گذارد تا با توجه به سلیقه فردی و نیازی که دارد، مناسب ترین مورد را شناسایی نموده و از این طریق رویکرد بی نظیری را خلق نموده باشد.

مناسب برای استفاده در سالن های ورزشی، تهیه کفش های طبی و موکت های یوگا می باشد تا عملکرد درخشانی را رقم زده باشد. تمام اصول بهداشتی در زمین پردازش رعایت می شود تا خیال مشتری از این بابت آسوده شود.

دارای تائیدیه از وزارت بهداشت بوده تا نشانی بر استاندارد بودن محصول باشد. به صورت پازلی طراحی می گردد تا بتوان تعداد بی شماری از آنها را در کنار یکدیگر قرار داده و مربع هایی به اندازه های دلخواه را تشکیل داد. انعطاف پذیری بالایی داشته تا در صورت کشیدن شدن دچار پارگی و نقصان نشود.

ضربه های احتمالی وارد شده در حین تمرینات در رشته های ورزشی مختلف را تحمل نموده و به هیچ وجه در اثر گذشت زمان تغییر کیفیت نمی دهد. سازگار با پوست بوده تا از بروز التهاب های احتمالی در بخش های مختلف بدن پیشگیری کرده باشد. یعنی واکنش های آلرژی زا از خود نمایان نمی سازد.

ویژگی برتر آن ضد آب بودن است. بنابراین قطرات عرق حاصل از تمرینات فشرده، توانی برای رخنه زایی در کالا پیدا نمی کنند. هر گونه لکه به وجود آمده به سادگی به کمک دستمال مرطوب قابل پاک شدن بوده تا به همان شکل اولیه خود تبدیل شود. این محصول از وزن سبکی برخوردار بوده تا به آسانی در مکان ها و زمان های متفاوت قابل بهره برداری بوده باشد.

قیمت مناسب  کفپوش فوم فشرده تاتامی

قیمت مناسب  کفپوش فوم فشرده تاتامی قیمت کفپوش فوم فشرده تاتامی مقرون به صرفه در نظر گرفته می شود تا گروه های زیادی از ورزشکاران جامعه بتوانند نیاز های خود را به شکلی برتر تامین نموده باشند. فروش کفپوش به صورت غیر حضوری انجام می شود تا هر شخص مقدار درخواستی خود را تعیین کرده و آن را در دوره زمانی کوتاهی بدست آورد.

مشخصات فنی کالا را از طریق ارتباط با همکاران بنده در تیم های فروش بدست آورده تا با تمام جزئیات کار، به خوبی آشنا شده باشید. محصولات عرضه شده از ایمنی بسیار زیادی برخوردار بوده تا بتواند شدت ضربات وارد شده در حین تمرین را به خوبی تحمل نماید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاورین فروش :
آقای احمدیان: 09114929706
خانم اکبری: 09129178467
پست الکترونیکی: Info@tabancompany.ir

مطلب پیشنهادی

عرضه‌ کننده کفپوش تاتامی ۲۵میل

کفپوش تاتامی 25میل ، یکی از مهم ترین و پر کاربرد ترین وسایلی است که امروزه استفاده کردن از آن برای ساختن بهترین و برترین سالن ها بسیار رایج و گسترده شده است، به

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کفپوش ورزشی
تماس واتس اپ کانال تلگرام اینستاگرام