بازار ورزشی تابان
پنج شنبه , اردیبهشت ۶ ۱۴۰۳
خانه / کفپوش رولی / مراکز فروش کفپوش رولی طرح کودک

مراکز فروش کفپوش رولی طرح کودک

کفپوش رولی طرح کودک برای پوشش دادن مهد کودک ها و اتاق خواب های کودکان در ساختمان‌ های مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع محصولات در مراکز فروش انواع کفپوش های ساختمانی، در بهترین کیفیت ها و در طرح ها و رنگ های متنوع به فروش می‌ رسند که برای تهیه بهترین آنها معمولاً از مواد اولیه پی وی سی استفاده می شود و بر همین اساس مقاومت خیلی خوبی در برابر ترافیک و ضربه دارند.

مراکز فروش کفپوش رولی طرح کودک

در چه مکانی می‌توان کفپوش رولی استفاده کرد؟

در چه مکانی می‌توان کفپوش رولی استفاده کرد؟ کفپوش های رولی نسل جدیدی از کفپوش های ارائه شده در بازار هستند که در واقع از بهترین این نوع محصولات می توان در هر مکان با هر حجم ترافیکی استفاده کرد. این کفپوش ها به دلیل عایق بودن در برابر رطوبت حتی در داخل خانه‌ ها و در سرویس‌ های بهداشتی، اتاق‌ ها و آشپزخانه‌ ها قابلیت نصب را به خود اختصاص می‌ دهند.

کفپوش های رولی بر اساس استفاده از مواد اولیه pvc طراحی و تولید می‌ شوند و به دنبال آن از مقاومت خیلی خوبی در برابر ترافیک و ضربه برخوردار هستند. در راستای همین موضوع در محیط های کارگاهی و صنعتی استفاده های بسیار زیادی از آنها می‌ شود.

کفپوش های رولی که در محیط‌ های صنعتی از آنها استفاده می گردد، ضخامت بیشتری در مقایسه با کفپوش های ساختمانی دارند. کفپوش های رولی از خاصیت ضد آنتی باکتریال برخوردار می باشند و به همین دلیل به عنوان بهترین پوشش دهنده کف در مراکز درمانی و بیمارستان ها از آنها استفاده می شود.

این محصولات همچنین به دلیل فوم با کیفیتی که در طراحی آنها به کار گرفته شده است، برای مهد کودک ها و سالن های تئاتر قابلیت استفاده را از آن خود می نمایند.

جالب است بدانید که کفپوش های رولی در مقایسه با پارکت ها از ویژگی‌ های بسیار بیشتری برخوردار هستند و همچنین مقاومت بالا تری در برابر ضربات احتمالی و ترافیک ها با حجم های مختلف از آن خود می کنند.

پخش کفپوش رولی طرح کودک

پخش کفپوش رولی طرح کودک فروشندگان کفپوش رولی طرح کودک، این محصولات را با تضمین کیفیت ارائه می دهد. همانطور که اشاره کردیم این محصولات در حال حاضر به عنوان یکی از زیباترین کفپوش ها مورد استفاده قرار می گیرند و از کیفیت بالایی برخوردار هستند و راحت تر هم نصب می شوند به همین دلیل پخش و فروش گسترده ای را به خود اختصاص می دهند.

برای پخش کفپوش رولی طرح کودک از ایده های مختلفی استفاده می شود که در هر یک از این فعالیت ها قیمت های متنوعی برای این نوع کالاها در نظر گرفته می‌ شود و همین پارامتر باعث می شود که خریدار ها با سلیقه های متنوع و توان مالی متفاوت به خرید نمونه های مختلف این کالاها بپردازند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاورین فروش :
آقای احمدیان: 09114929706
خانم اکبری: 09129178467
پست الکترونیکی: Info@tabancompany.ir

مطلب پیشنهادی

تولیدی کفپوش رولی طرح کودک

امروزه تولیدی ها و تولید کنندگان بسیار زیادی در نقاط مختلف کشور ما در زمینه عرضه و تولید مدل های مختلف کفپوش رولی طرح کودک فعالیت می کنند. به علت زیاد بودن تعد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کفپوش ورزشی
تماس واتس اپ کانال تلگرام اینستاگرام