بازار ورزشی تابان
جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳
خانه / کفپوش تاتامی فومی / قیمت کفپوش تاتامی فومی با ضخامت ۲۰ میل

قیمت کفپوش تاتامی فومی با ضخامت ۲۰ میل

قیمت کفپوش تاتامی با ضخامت بیست میل با توجه به کیفیت های مختلف آن مسخص می شود. برای خرید کفپوش تاتامی کودک و بزرگسالان می توانید به مراکز و فروشگاه های معتبر ما مراجعه کرده و محصول را خریداری نمایید.

قیمت کفپوش تاتامی فومی با ضخامت 20 میل

فروش عمده کفپوش تاتامی ۲۰ میل

فروش عمده کفپوش تاتامی 20 میلفروش کفپوش تاتامی ۲۰ میل در کشورمان بسیار افزایش داشته است، برای تهیه کفپوش تاتامی ارزان می توانید به کارخانه های تولیدی این محصول مراجعه کنید، کفپوش تاتامی دست دوم هم در بازار برای فروش پیدا می شود.

ارائه انواع کفپوش تاتامی در تهران

انتخاب 

 درست همانطور که گزینه های دیگر در گزینه های کفپوش دیگر وجود دارد ، تاتامی ها محدود به تشک سرسبز نیستند که معمولاً در بسیاری از خانه های قدیمی ژاپنی وجود دارد.  با نوآوری در مقاله تخصصی ژاپنی ، هر سال طرح های پوشش جدید و جدید بیشتری معرفی می شوند.

 صادرات تاتامی باعث افتخار در معرفی تشک های تاتامی کشورمان می شود.  ما معتقدیم که زمان آن فرا رسیده است که نگرانی ها در مورد افزایش محیط زیست فرا رسیده است و مردم به دنبال یک شیوه زندگی ساده تر و سالم تر در داخل خانه هستند.

 تنظیمات ایده آل برای اتاق تاتامی اتاق های کودک یا اتاق های مینیمالیستی با مبلمان کم و یا کم است.  برای جلوگیری از خطر قالب گیری ، آنها برای کف زیرزمین مرطوب توصیه نمی شوند.  به طور کلی ژاپنی ها کف پوش های تاتامی را نمی پوشند زیرا باعث ایجاد ساییدگی و پارگی بیش از کف پا یا برهنه با جوراب می شوند.  به دلایل بهداشتی ، کفش هایی که در خارج از خانه پوشیده می شوند ، هرگز در داخل خانه پوشیده نمی شوند که پاهای برهنه روی آن می چرخد.

 

قیمت بهترین کفپوش مهدکودک تاتامی

قیمت بهترین کفپوش مهدکودک تاتامی چرا تاتامی؟

 تشک های تاتامی مزایای مشخصی را ارائه می دهند که عبارتند از:

 محیط زیست ایمن و پایدار در باشگاه های ورزشی و سالن ها

 تشک های تاتامی با تمام محصولات جانبی جانبی گیاهان گیاهی طبیعی ساخته می شوند.  نی و یا کله برنج پس از برداشت و برداشت دانه برنج ، باقی مانده نیهای برنج است.  آنها توسط رشته های نخی به هم وصل شده و دوخته می شوند و قسمت زیر آن با کاغذ پوشانده شده است.  هیچ درختی برای تولید یک تشک تاتامی قطع نمی شود ، مگر اینکه ممکن است برای زیر کاغذ باشد.  به عبارت ساده تر ، به طور متوسط ​​حدود ۸۰ سال طول می کشد تا درختان بلوط یا افرا قبل از آماده شدن برای کفپوش بلوغ شوند ، در حالی که تنها یک فصل طول می کشد تا یک میدان برنج برای رشد مواد غذایی و تولید تشک های تاتامی با آن رشد کند.  مسائل پایداری برای درختان می تواند بسیار مهم باشد.  در حالی که کفپوش های چوبی در مقایسه با پوشش تشک تاتامی مقاومت زیادی در برابر سایش و پارگی دارند ، در ژاپن معمول است که با تغییر پوشش آنها یک بار در هر ۱۵-۲۰ سال یک بار از کف پوش داخلی نی استفاده شود.  بالشتک نی ممکن است به مدت ۳۰ سال یا بیشتر دوام داشته باشد و هنگام بازگشت به زمین مواد شیمیایی دیگری اضافه نشود.

 یادداشت در مورد کفپوش وینیل ، کفپوش چوبی و چسب

 تشک های تاتامی که امروزه تولید می شوند به همان روشی که صدها سال است – دوخت – ساخته می شوند.  وقتی داخل خانه قرار می گیرید ، تمام صاحب خانه یا تزئین کننده داخلی این است که آن را روی زیر زمین قرار دهید.  با کفپوش وینیل ، چسب نقش مهمی را ایفا می کند و لازم به ذکر است که اکثر چسب ها گازهای خطرناک ساطع می کنند ، زیرا حاوی رزین های پلاستیکی هستند.  در حالی که دولت های مربوطه ممکن است حداقل استانداردهای ایمنی را منتشر کنند ، این استانداردها یکنواخت نیستند و ساکنان ساکن در خانه هایی که دارای چسب های قابل توجهی در صنعتی هستند در معرض خطرات بالقوه سلامتی قرار دارند.

 تشک تاتامی راه حل های کفپوش طبیعی است که از چسبندگی و سایر مواد شیمیایی مورد نیاز مهندسی جلوگیری می کند.  شرکت تاتامی ایمپورس معتقد است که تشک های سنتی تاتامی ژاپنی نه تنها بهتر ، بلکه ایمن تر و سالم تر هستند.

 تاتامی ها به راحتی نصب می شوند.

کف پوش تاتامی بر خلاف کفپوش های چوبی آسان هستند و برای انجام این کار نیاز به برنامه ریزی و مهارت بسیار کمتری دارند.  از آنجا که اتاق های آمریکای شمالی مبتنی بر اندازه گیری تاتامی نیستند ، آنچه ممکن است نیاز به برنامه ریزی داشته باشد ، این است که اگر طرح تاتامی یک راهرو بدون پوشش در اطراف اتاق بگذارد.  در این حالت ، ممکن است بخواهید راهرو را با چوب سخت پر کنید یا یک چهارم ردیف ۵٫۵ سانتی متری در طول راهرو قرار دهید.  پس از قرار دادن ، تشک را می توان در صورت لزوم به راحتی پیکربندی کرد تا ظاهری متفاوت به دست آورد ، که با بیشتر کفپوش های دیگر قابل انجام نیست.  هیچ گونه میخی برای سوراخ کردن کف زیر کف وجود ندارد و هیچ گونه بخار چسب مانند کاشی های وینیل وجود ندارد.  اگر کف پوش به خوبی نصب شده باشد ، نبود ناخن کف کف چوب به معنای عدم کف کف زدن است.

 ایمنی و استفاده

 تشک های تاتامی در بسیاری از دانش آموزان هنرهای رزمی در ژاپن مورد استفاده قرار می گیرند که در آن دانش آموزان دچار شکست و بدن می شوند.  بر خلاف هر کفپوش دیگر ، هنگام پرتاب کردن روی یک تشک تاتامی حتی دچار کبودی نخواهید شد.  اتاق های کودک و کودک فعال ، تنظیمات مناسبی برای تشک های تاتامی است.  هیچ هزینه اضافی برای تشک های ورزشی وجود ندارد.  اتاق تاتامی شما نیز اتاق یوگا و مراقبه شماست.

 کفپوش ضد صدا

 با بسته های ضخیم ۵٫۵ سانتی متر وارا محکم (نی های برنج) ، هوای به دام افتاده در جذب کننده صدا عمل می کند.

 تنظیم کننده رطوبت اتاق

 این تشک ها که به عنوان یک محصول جانبی گیاهی طبقه بندی شده اند ، قادر به رطوبت موجود در اتاق در روزهای مرطوب و مرطوب هستند و رطوبت اضافی را هنگام خشک شدن روزها آزاد می کنند و به عنوان تنظیم کننده دما عمل می کنند.

 

تولید کننده کفپوش تاتامی و لاستیکی

تشک تاتامی استاندارد همچنین دارای ۲ نوع مختلف است: یکی با نسبت ابعاد ۲: ۱ و دیگری که نصف اندازه آن است.  تشک های تاتامی برای قرار گرفتن در اتاق ساخته شده اند و نه برعکس.  بنابراین اندازه استاندارد وجود دارد ، اما اندازه های دیگری نیز وجود دارد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاورین فروش :
آقای احمدیان: 09114929706
خانم اکبری: 09129178467
پست الکترونیکی: Info@tabancompany.ir

مطلب پیشنهادی

پخش انواع  کفپوش فوم فشرده تاتامی

کفپوش های تاتامی به دلیل مزیت های کاربردی و ویژگی های فردی خود در زمینه های متنوع قابل بهره برداری بوده و از مشتاقان بسیار زیادی برخوردار است. پخش انواع کفپوش ف

کفپوش ورزشی
تماس واتس اپ کانال تلگرام اینستاگرام