بازار ورزشی تابان
پنج شنبه , اردیبهشت ۶ ۱۴۰۳
خانه / تاتامی / قیمت کفپوش تاتامی باشگاه ورزشی باکیفیت

قیمت کفپوش تاتامی باشگاه ورزشی باکیفیت

کفپوش تاتامی از بهترین و مقاوم ترین کفپوش هایی است که جهت پوشاندن کف باشگاه ها و سالن های ورزشی استفاده می شود. این کفپوش به دلیل ویژگی های مثبت زیادی که دارد از محبوبیت زیادی برخوردار است و استقبال از آن بسیار زیاد است. قیمت کفپوش تاتامی باشگاه ورزشی باکیفیت در سایت معتبر عرضه کننده این کالا بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. قیمت ارزان این کفپوش نسبت به کیفیت بالای آن حیرت برانگیز است.

قیمت کفپوش تاتامی باشگاه ورزشی باکیفیت

چگونگی تولید کفپوش تاتامی ورزشی

چگونگی تولید کفپوش تاتامی ورزشی کفپوش تاتامی از جنس فوم بسیار فشرده و فوق العاده مقاوم است. فرآیند تولید این کفپوش با تولید سایر کفپوش ها کاملا متفاوت است.کفپوش تاتامی ورزشی از ترکیب رنگ استاتیک، یک ماده با مشتقات نفتی و محلول های دیگر که ماده اصلی این کالا را ایجاد می کنند، تشکیل می شود. به این صورت که این مواد در دستگاه های بسیار پیشرفته به خوبی ترکیب شده و به شکل رول در می آیند، رول های تاتامی در مراحل بعدی به قطعات مختلف تبدیل می شوند. این قطعات در مراحل نهایی با دقت بسیار به قطعات پازل مانند برش خورده و آماده می شوند.

کفپوش ورزشی و رزمی تاتامی با وجود نرمی و انعطاف پذیری و قابلیت ارتجاعی بسیار بالایی که دارد، بسیار محکم و مقاوم است، این کالا ضد آب و قابل شست و شو است و به راحتی خشک می شود، سطح عاج دار این کفپوش مانع لیز خوردن افراد هنگام خیس بودن آن می شود.

از لحاظ بهداشتی بودن کفپوش تاتامی، این کالا مورد تایید وزارت بهداشت است و از جهت ایمنی بودن نیز صد در صد تضمین شده است و گواهی نامه استاندارد دارد، اگر افراد هنگام ورزش و حرکات رزمی بر روی زمین بیفتند، هیچ گونه آسیبی نمی بینند و دردی احساس نمی کنند.

نصب کفپوش باشگاهی تاتامی بسیار راحت است و دو طرف آن قابل استفاده است. قطعات پازل مانند تاتامی به راحتی در کنار هم قرار گرفته و در هم قفل می شوند. رنگ های بسیار زیبا و متنوع کفپوش کاملا واقعی و ثابت است.

خرید کفپوش تاتامی باشگاه ورزشی باکیفیت

خرید کفپوش تاتامی باشگاه ورزشی باکیفیت خرید کفپوش تاتامی باشگاه ورزشی باکیفیت با قیمت استثنایی و باور نکردنی در سایت معتبر فروش کفپوش باشگاهی انجام می شود و قیمت ارزان آن نسبت به کیفیت و کارایی فوق العاده ای که دارد باعث افزایش میزان تقاضا و رونق فروش این محصول شده است.

ارائه دهندگان کفپوش تاتامی این کالا را در ابعاد مختلف با ضخامت های مناسب باشگاه در این سایت به صورت مستقیم و بدون واسطه عرضه می کنند تا محصول تاتامی با قیمت واقعی و ارزان به دست مشتری برسد، همچنین به سراسر کشور ارسال دارند.

برای خرید کافی است به سایت مربوطه رجوع کنید، سفارش دهید تا در حداقل زمان ممکن در مکان مورد نظر خود، تحویل بگیرید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاورین فروش :
آقای احمدیان: 09114929706
خانم اکبری: 09129178467
پست الکترونیکی: Info@tabancompany.ir

مطلب پیشنهادی

پخش‌ کننده تاتامی مهدکودک مرغوب

تاتامی مهدکودکی یکی از بهترین کفپوش هایی است که عملکردی فوق العاده خوب و منحصر به فرد دارد و پخش کنندگان نیز این محصولات را با کیفییت بسیار بالا پخش می کنند اما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کفپوش ورزشی
تماس واتس اپ کانال تلگرام اینستاگرام