بازار ورزشی تابان
پنج شنبه , اردیبهشت ۶ ۱۴۰۳
خانه / تخته استپ / فروش آنلاین عمده و تکی تخته استپ ورزشی در ایران

فروش آنلاین عمده و تکی تخته استپ ورزشی در ایران

تخته استپ یکی از وسیله های ورزشی است که برای اکثر رشته های ورزشی کاربرد بسیاری زیادی دارد و به موزون شدن بدن در هنگام ورزش کردن کمک شایانی می کند. این محصول ها از جنس های مختلفی ساخته شده اند که هر کدام از آن ها دارای کارایی های متفاوتی می باشند. این نمونه دارای رنگ بندی های متنوع و شادی است که باعث انگیزه و هیجان بیشتری در ورزشکار ها می گردد. فروش عمده تخته استپ در ایران چند سالی است که افزایش پیدا کرده است. زیرا این نوع از فروش دارای مزیت های بسیار زیادی از جمله: کاهش پیدا کردن هزینه ها می شود. با گسترش تکنولوژی در شهر های مختلف کشورمان فروش آنلاین این نمونه ها نیز در بازار داخلی رواج زیادی پیدا کرده است. این نوع از فروش به دلیل داشتن مزایای زیاد دارای متقاضی بسیار زیادی است.

فروش آنلاین عمده و تکی تخته استپ ورزشی در ایران

خرید انواع تخته استپ ورزشی به صورت عمده

خرید انواع تخته استپ ورزشی به صورت عمدهتخته استپ ورزشی به محصول هایی گفته می شود که در اکثر ورزش های هوازی دارای کاربرد بیشتری است. این وسیله اولین بار در کشور آمریکا ابداع شد که امروزه طرفدار زیادی دارد. به وسیله این نمونه افراد می توانند به صورت گروهی و فردی حرکات های موزون و هماهنگی را با استفاده از موسیقی انجام دهند.

این کالا باعث می شود تا تمرکز فرد برای انجام دادن تمامی حرکت ها بیشتر شود. عده ای از افراد معتقد هستند که استفاده کردن از این اجناس در هنگام ورزش کردن سبب می شود تا علاوه بر حفظ تعادل تاثیر گذاری بیشتری را بر روی بالا تنه و پایین تنه داشته باشد.

تمامی این کالا ها دارای لایه بندی های متفاوتی می باشند و از دوام و مقاومت بسیار بالایی نیز برخوردار هستند. نوع جدید این محصولات را می توان به راحتی با استفاده از مواد های شوینده شست و شو داد. با افزایش پیدا کردن آگاهی مردم از انواع این وسایل خرید تخته استپ ورزشی به صورت عمده و تک با قیمتی مناسب بیشتر شده است.

خرید این جنس ها به صورت عمده باعث می شود تا فرد بتوان با هزینه کمتری اقلام مورد نیاز خود را تهیه کند. به همین خاطر است که این نوع از روش خرید کردن چندین سال است که در میان مردم رواج زیادی پیدا کرده است.

اگر شما هم قصد خرید عمده این اجناس را با کیفیتی عالی و نرخی مقرون به صرفه دارید بهتر استاز طریق این واحد فروش اقلام مورد نیاز خود را به راحتی تامین کنید.

فروشگاه تخته استپ ورزشی و کفپوش تاتامی

تخته استپ باشگاه و کفپوش های تاتامی یکی از تجهیزات پر کاربرد ورزشی می باشند که از بیشتر از جنس فوم ساخته می شوند. زیرا مصرف کردن فوم برای این کالا ها سبب می شود تا نرم شود و هیچ گونه آسیب و صدمه ای به ورزشکار در حین فعالیت ورزشی وارد نشود.

این محصولات دارای ابعاد و اندازه های متنوعی می باشند که در هر مکانی قابل مصرف می باشند. با توجه به این که حمل این ملزومات بسیار راحت است و هر فردی در هر سنی می تواند آن را جا به جا کند تقاضا برای آن ها هم بیشتر شده است.

برخی از این وسیله ها دارای سطحی برجسته همانند شانه تخم مرغ دارند. این امر بدین جهت است که خاصیت ماساژری، انعطاف پذیری و صدمه نرسیدن به زانو ها را داشته باشد. تاتامی ها نیز همانند این کالا ها از مزیت های بیشماری برخوردار هستند و با درجه کیفی مختلفی ساخته شده اند.

با استقبال بی نظیر مردم از این محصول ها در کشورمان فروشگاه مرکزی  این تجهیزات را در سایز ها، رنگ ها و کیفیت های متفاوتی به صورت کلی و جزئی می فروشد. قیمت تمامی این لوازم ها بسته به درجه کیفی آن ها در این فروشگاه متنوع است. بنابراین نمی توان نرخ ثابت و مشخص شده ای را برای تمامی این کالا ها عنوان نمود.

شرکت بازرگانی تخته استپ تابان

شرکت بازرگانی تخته استپ تابانورزش یکی از مفید ترین فعالیت هایی است که از گذشته تا به امروز بیشتر انسان ها برای حفظ سلامتی انجام می دهند. در سال های قبل افراد برای انجام دادن بسیاری از حرکت های ورزشی دچار مشکل بودند و گاهی نمی توانستند به درستی تمامی حرکت ها را انجام دهند.

در عصر کنونی با به وجود آمدن تخته های استپ ورزش را برای اکثر ورزشکاران آسان کرده است. تخته استپ فومی به وسیله ای گفته می شود که بسیار نرم و لطیف است و با آن می توان حرکات موزون و هماهنگ را به سهولت انجام داد. استپ در زبان انگلیسی به معنی پله می باشد. این وسیله ارتفاع کمی با زمین برای فرد ایجاد می نماید و به آسانی می توان در باشگاه ها یا منازل از آن ها استفاده نمود.

تخت استپ تابان یکی از معروف ترین و با کیفیت ترین نمونه های موجود در بازار است که با نرخ های مختلفی خرید و فروش می گردد. شرکت بازرگانی تابان تمامی این وسیله ها را در ابعاد و اندازه های مختلف با نرخ های متنوعی به صورت کلی و تک به بازار فروش عرضه می کند. با رونق گرفتن تجارت این محصول ها در تمامی کشور های جهان ساخت و عرضه این جنس ها نیز بیشتر شده است.

فروش ویژه تخته استپ و استپ ایروبیک

ایروبیک یکی از ورزش های همگانی جذابی است که بیشتر مردم آن را به عنوان ورزش مورد علاقه خود انتخاب می کنند. اکثر ورزشکار های این حرفه سعی می کنند از تخته های استپ برای انجام دادن حرکت های خود استفاده نمایند. زیرا این وسایل موجب می شوند تا به راحتی و بدون هیچ صدمه ای بتوان تمامی حرکت ها را انجام داد. این ملزومات دارای ویژگی هایی مانند: نرم، مقاوم و قابل انعطاف، خاصیت ارتجاعی دارند، ارتفاع استانداردی دارند، دارای دستگیره در طرفین برای حملو نقلی راحت تر می باشند. امروزه با آگاهی پیدا کردن تمامی افراد جامعه از مزایا و فواید این کالا ها فروش آن ها هر ساله نسبت به سال های قبل زیاد تر می شود.

در ایام خاصی از سال انواع این اجناس به صورت ویژه با تخفیف های استثنایی به فروش می رسد. قیمت تخته استپ ایروبیک در این حراجی ها به قدری ارزان می باشد که فروش مستقیم محصول محسوب میشود و با هر حجمی می توانند این وسیله ها را تهیه کنند. خوشبختانه در سال جاری این مرکز رونق خوبی داشته است .

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاورین فروش :
آقای احمدیان: 09114929706
خانم اکبری: 09129178467
پست الکترونیکی: Info@tabancompany.ir
کفپوش ورزشی
تماس واتس اپ کانال تلگرام اینستاگرام