بازار ورزشی تابان
جمعه , فروردین ۳۱ ۱۴۰۳
خانه / تاتامی / صادرات انواع کفپوش تاتامی ۲۰ میل

صادرات انواع کفپوش تاتامی ۲۰ میل

کفپوش تاتامی از جمله پر کاربردترین کفپوش هایی است که به دلیل جنس نرم و لطیفی که دارد، در اغلب سالن های ورزشی و مهدکودک ها مورد استفاده قرار می گیرد. کیفیت کفپوش تاتامی ۲۰ میل تولید شده در کشور ایران بسیار بالاست و این امر موجب شده تا امروز شاهد صادرات کفپوش تاتامی ۲۰ میل به دیگر کشورها باشیم و تولیدکنندگان ایرانی بتوانند در بازارهای بین ‌المللی نیز مشتریان بسیار زیادی را جذب کنند.

صادرات انواع کفپوش تاتامی 20 میل

کیفیت انواع کفپوش تاتامی ۲۰ میل

کیفیت انواع کفپوش تاتامی 20 میل کفپوش تاتامی در ضخامت های مختلفی به بازار عرضه شده است که بهترین ضخامت آن، ضخامت ۲۰ میل می باشد. این کفپوش ها دارای قابلیت شستشو هستند و به راحتی می ‌توان با یک اسفنج و مقداری ماده شوینده اقدام به شستشوی آنها نمود. همچنین این کفپوش ها دارای قیمت بسیار مناسبی هستند و افرادی که از این کفپوش ها برای پوشش کف استفاده می ‌کنند می‌ توانند صرفه اقتصادی مناسبی در هزینه ‌های خود به عمل بیاورند.

لازم به ذکر است که امروزه جنس های مختلفی از این کفپوش ها توسط تولید کنندگان به بازار ارائه شده است و هر یک از آنها دارای قیمت متفاوتی می باشند. هر چقدر کیفیت مواد اولیه مورد استفاده برای تولید کفپوش تاتامی بالاتر باشد، به همان میزان کیفیت کفپوش تولید شده نیز افزایش پیدا خواهد کرد و قیمت محصول نیز بالاتر خواهد رفت. اما از آنجایی که این کفپوش ها دارای دوام و مقاومت بالاتری هستند و مدت زمان طولانی تری عمر می کنند، مورد توجه و استقبال مشتریان قرار گرفته اند.

لازم به ذکر است که کفپوش هایی که وزنشان سبک تر است و تراکم مواد آن ها بالاتر می باشد، از طول عمر بالاتری برخوردار هستند و جزو کفپوش های محبوب و پرفروش بازار به شمار می ‌روند. امروزه شاهد استفاده از کفپوش های تاتامی در محیط ‌هایی که با نوسانات دمایی مواجه هستند می ‌باشیم. اطراف کفپوش های تاتامی به شکل پازلی طراحی شده‌ است و قابلیت چسبیدن آنها به یکدیگر وجود دارد.

فروش انواع کفپوش تاتامی ۲۰ میل

فروش انواع کفپوش تاتامی 20 میل فروش انواع کفپوش تاتامی ۲۰ میل در وب سایت ما انجام می ‌شود و مشتریان می ‌توانند برای خرید این کفپوش ها به راحتی اقدام کنند. لازم به ذکر است که فروش کفپوش تاتامی به صورت آنلاین موجب شده تا مشتریانی که در شهر محل زندگی خود این کفپوش ها را در مغازه های موجود در شهر نمی‌ توانند بیابند، بتوانند با مراجعه به وب سایت این کفپوش را به راحتی خریداری کنند و از آن برای پوشش کف محیط مورد نظرشان بهره ببرند.

معمولاً کفپوش های تاتامی در رنگ بندی های شاد به مشتریان ارائه می گردد و دلیل این امر هم این است که استفاده از این کفپوش ها برای اتاق کودک بسیار رایج و مرسوم می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاورین فروش :
آقای احمدیان: 09114929706
خانم اکبری: 09129178467
پست الکترونیکی: Info@tabancompany.ir

مطلب پیشنهادی

عرضه‌ کننده کفپوش تاتامی ۲۵میل

کفپوش تاتامی 25میل ، یکی از مهم ترین و پر کاربرد ترین وسایلی است که امروزه استفاده کردن از آن برای ساختن بهترین و برترین سالن ها بسیار رایج و گسترده شده است، به

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کفپوش ورزشی
تماس واتس اپ کانال تلگرام اینستاگرام