بازار ورزشی تابان
جمعه , اردیبهشت ۷ ۱۴۰۳
خانه / کفپوش تاتامی فومی / خرید کفپوش تاتامی فومی ۲۵میل رنگی

خرید کفپوش تاتامی فومی ۲۵میل رنگی

کفپوش های تاتامی یکی از انواع ضربه گیرهای استاندارد جهت جلوگیری از آسیب احتمالی می باشند.خرید کفپوش تاتامی ۲۵میل رنگی در تمامی سایز ها و در استاندارد ترین شکل محصول از طریق شرکت تولیدی ما صورت می گیرد. امروزه یکی از مهم ترین لوازم ضروری در کف و دیواره ها، کفپوش عالی، مرغوب و با کیفیت می باشد.  فروش کفپوش تاتامی به صورت عمده از طریق شرکت تولیدی و نمایندگی  فروش در سراسر کشور امکان پذیر می باشد. این نمونه تولیدی در بازار داخلی بسیار شناخته شده می باشد.

خرید کفپوش تاتامی فومی 25میل رنگی

ویژگی های کفپوش تاتامی استاندارد

ویژگی های کفپوش تاتامی استاندارد

از ویژگی های کفپوش تاتانی استاندارد نی توان به موارد زیر اشاره کرد؛

  • از فوم های استاندارد و فشرده تهیه شده است
  • بسیار سبک بوده و قابل حمل آسان است
  • دارای آج های مقاوم بوده که مانع از سر خوردن کفپوش می شود
  • جهت استفاده های مختلف در انواع کفپوش های متنوع نظیر کفپوش های پرزش، فدراسیونی، تاتامی تقسیم بندی می شوند 
  • هر کدام از انواع ضخامت های این مدل از تاتامی دارای آج های مختلفی می باشند مثلا تاتامی با ضخامت ۲۵میل  دارای آج لوزی می باشد
  • ضدچروک باشد
  • ضد آب بوده و قابلیت شستشو را داشته باشد
  • بهترین کفپوش تاتامی ضد آب بوده و کف آن بسیار مستحکم و در برابر فرسایش و سر خوردگی از خود مقاومت نشان می دهد.

انواع کفپوش تاتامی رنگی  در طرح های بسیار شیک و فانتزی و مناسب با هر سلیقه ای در کامل ترین طیف رنگی در سایز های درخواستی  با بکارگیری از بهترین نوع مواد اولیه فوم و مواد اصلی کفپوش تولید و تهیه شده و به بازار فروش عرضه می گردد.








مرکز فروش کفپوش تاتامی ۲۵میل فومی

مرکز فروش کفپوش تاتامی 25میل فومی مرکز فروش کفپوش تاتامی بهترین را در اختیار مشتریان قرار می دهد.بزرگ ترین و معتبرترین مرکز فروش کفپوش تاتامی هم اکنون با افتخار و احترام در خدمت شما خریداران عزیز است. قیمت کفپوش تاتامی فومی بیست و پنج میل  با در نظر گرفتن نوع کفپوش، اندازه کفپوش و تعداد درخواست شده بسیار مختلف می باشد. این محصول با ارزش از قیمت فوق العاده مناسبی برخوردار بوده و می تواند رضایت را برای مصرف کننده به وجود آورد.

چنانچه خواهان خرید این محصول ضروری جهت مهد کودک ها، سالن های ورزشی، اتاق کودک خود و یا سایر مراکزی که نیاز ب این نوع محافظ دارد را دارا می باشید می توانید به صورت عمده و در حجم بیشتر و ملی تری این محصول را با برترین کیفیت و مناسب ترین قیمت با تخفیف بسیار عالی خریداری نمایید، هم اکنون می توانید جهت سفارش این محصول، با مدیر فروش این مرکز فروش تماس حاصل کرده و اطلاعات خرید با آگاهانه و کامل را به دست آورید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاورین فروش :
آقای احمدیان: 09114929706
خانم اکبری: 09129178467
پست الکترونیکی: Info@tabancompany.ir

مطلب پیشنهادی

پخش انواع  کفپوش فوم فشرده تاتامی

کفپوش های تاتامی به دلیل مزیت های کاربردی و ویژگی های فردی خود در زمینه های متنوع قابل بهره برداری بوده و از مشتاقان بسیار زیادی برخوردار است. پخش انواع کفپوش ف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کفپوش ورزشی
تماس واتس اپ کانال تلگرام اینستاگرام