بازار ورزشی تابان
جمعه , فروردین ۳۱ ۱۴۰۳
خانه / کفپوش ورزشی تاتامی / خرید کفپوش تاتامی با کیفیت بالا و قیمت ارزان

خرید کفپوش تاتامی با کیفیت بالا و قیمت ارزان

قیمت کفپوش تاتامی با کیفیت چقدر است؟ آیا در خصوص موارد استفاده از این کفپوش ها اطلاع دارید؟ به نظر شما مهم ترین ویژگی های کفپوش تاتامی که موجب رونق خرید و فروش آن در بازار شده است چه می باشد؟

خرید کفپوش تاتامی با کیفیت بالا و قیمت ارزان

بزرگترین تولید کننده کفپوش تاتامی در ایران

بزرگترین تولید کننده کفپوش تاتامی در ایراناز جمله بهترین انواع کفپوش ها کفپوش تاتامی کودک بوده که محصولی با کیفیت و دوام بالا می باشد. این محصول که با رعایت ایمنی و تمامی استاندارد های لازم تولید شده است، دارای تاییدیه از فدراسیون‌ های ورزشی، گواهی استاندارد و گواهی بهداشت می باشد. این موارد موجب شده که این نوع محصول کاملا مورد پسند افراد باشد.

به طور کلی باید بدانید یکی از بزرگترین تولید کنندگان این کفپوش ها در ایران شرکت تابان می باشد.

هنگامی که شما قصد خرید کفپوش تابان را داشته باشید می توانید با اطمینان خاطر این محصول را خریداری کنید، زیرا این شرکت دارای چندین سال سابقه در زمینه فروش انواع کفپوش ها بوده و با ارائه محصولات با کیفیت بالا توانسته نظر مشتریان زیادی را به خود جلب نماید.

از طرفی باید بدانید تیم قدرتمند و گسترده این شرکت محصولات را با قیمت بسیار مناسبی ارائه می دهد. در اینجا اگر بخواهیم در خصوص مهمترین خاصیت کفپوش های تاتامی صحبت کنیم باید بدانید این کفپوش ها دارای انعطاف پذیری بالا بوده و با خاصیت ارتجاعی و نرمی که دارد به راحتی می تواند در حفظ ایمنی افراد به خصوص کودکان مناسب باشد.

با وجود خاصیت ارتجاعی کفپوش تاتامی، این محصول خاصیت ضربه پذیری پیدا نموده است و حتی در صورتی که برای کودک حادثه ای ایجاد شود این کفپوش ها از آسیب دیدن کودک جلوگیری به عمل می آورد.

علاوه بر این مزایای باز هم امر اگر برای شما سوال پیش بیاید که چرا این نوع کفپوش بسیار پرطرفدار است، باید بدانید در کنار مزایای که بیان شد، کفپوش تاتامی دارای ضخامت ها، ابعاد و رنگبندی متنوع بوده که این امر موجب می شود تا افراد بتوانند متناسب با سلیقه و نیاز خود آن را تهیه کنند.

از طرفی دقت داشته باشید این کفپوش ها به صورت آجدار تولید شده از این رو آج موجود در آن مانع از سر خوردن کفپوش می‌ شود. با وجود آن چه گفته شد، در حال حاضر شاهد رونق خرید و فروش آن در بازار هستیم.

قیمت کفپوش تاتامی با کیفیت چند است؟

به طور کلی باید بدانید خرید کفپوش طرحدار و ساده تاتامی می تواند برای مکان های چمت عددی مناسب باشد، زیرا این کفپوش ها مصارف گوناگونی داشته است. به طور کلی هنگامی که شما به دنبال یک کفپوش خاص و مناسب برای اتاق کودک خود هستید که همچون موکت و فرش های دستباف حساسیت زا نباشد از طرفی قیمت مناسبی داشته باشد، به طور حتم مدل کفپوش تاتامی برای شما پیشنهاد خواهد شد. که این قیمت متغیر است.

این نوع کفپوش همچنین عایق حرارتی بوده و یک نوع پوشش نرم و بی نظیر می باشد. این کفپوش ها از آنجایی که بدون پرز است کاملاً بهداشتی و ضد حساسیت می باشد و شما در هر مکانی می توانید از آن استفاده کنید.

از طرفی مدل پازلی آن موجب شده تا شما به راحتی بتوانید آن را جابجا کرده و نصب کنید. در صورت کثیف شدن این فوم ها، شما می توانید با یک دستمال معمولی این کفپوش را تمیز نمایید. حال از جمله مهمترین موارد استفاده از کفپوش تاتامی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سالن ورزشی
  • پارک بازی کودکان
  • سالن بازی کودک
  • اتاق کودک
  • مهد کودک

هنگامی که شما قصد تهیه این کفپوش را داشتید می توانید دو نوع ساده و یا طرحدار آن را خریداری نمایید. توجه داشته باشید که طرح هایی بسیار زیبا و شاد آن موجب می شود تا فضای جذاب برای اتاق کودک شما به وجود آمده و جذابیت زیادی داشته باشد.

از طرفی استفاده از نوع ساده برای سالن های ورزشی همچون سالن ورزش های رزمی بسیار مناسب خواهد بود، زیرا به عنوان یک ضربه گیر برای ورزشکاران عمل می‌ کند. در سالن های ایروبیک که به کفپوش نرم و انعطاف پذیر نیز نیاز است استفاده از کفپوش تاتامی بسیار مناسب می باشد.

خریداران کفپوش تاتامی ۲۵ میل

خریداران کفپوش تاتامی 25 میلهمانطور که در بین ویژگی ها و مزایای کفپوش تاتامی بیان کردیم یکی از مهم‌ ترین مواردی که باید به آن توجه داشته باشید، ارائه انواع مختلف این محصول می باشد. به طوری که شما می توانید هر ضخامتی را که مد نظر داشته باشید از این محصول تهیه نمایید.

در این بین یکی از پرفروش‌ ترین انواع آن، کفپوش تاتامی ۲۵ میل می باشد که استفاده از آن در مکان های متعددی مناسب خواهد بود.

در خصوص نحوه نصب این کفپوش باید بدانید که به صورت پازلی بوده و به راحتی در کنار هم قرار می گیرد و شما می توانید قسمت نر و مادگی را در هم قفل کرده که این امر موجب می شود جداسازی قطعات نیز بسیار راحت باشد.
با وجود این امر هنگامی که قطعه‌ ای از کفپوش تاتامی خراب شد، شما به راحتی می توانید تنها آن را تعویض کرده و نیاز به تعویض کل کفپوش نمی باشد.

علیرغم این امر توجه داشته باشید کفپوش های تاتامی که در ضخامت های پایین عرضه می شوند ،می توانند به عنوان دیوارپوش نیز مناسب باشد. برای این امر می‌ توان کفپوش را با استفاده از چسب به دیوار وصل کرد و از آن به عنوان ضربه گیر استفاده نمود.

عرضه کفپوش طرحدار تابان مهدکودک

ارائه انواع مختلف کفپوش طرح دار و ساده تاتامی تابان در حال حاضر به صورت عمده انجام میگیرد.

این محصول که گزینه ای بسیار مناسب برای مهد کودک ها است، در حال حاضر طرفداران زیادی دارد. حال در خصوص قیمت فوم کفپوش باید بدانیم که کفپوش های تاتامی که به صورت تایل عرضه می شود ابعاد و ضخامت های متفاوتی داشته و این امر مهم ترین دلیلی است که در قیمت آن نیز تاثیر می گذارد.

اما وقتی شما کفپوش تاتامی تابان را به صورت عمده تهیه کنید می توانید محصولی بسیار با کیفیت و البته با قیمت مناسب را در اختیار داشته باشید. از طرفی توجه داشته باشید به طور حتم طرح دار بودن و ساده بودن کف پوش ها نیز می‌ تواند در قیمت این محصول تاثیر مستقیم داشته باشد. به طوری که معمولاً مشاهده می‌ شود کفپوش های طرح دار از قیمت نسبتا بالاتری نسبت به نوع ساده آن برخوردار است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاورین فروش :
آقای احمدیان: 09114929706
خانم اکبری: 09129178467
پست الکترونیکی: Info@tabancompany.ir

مطلب پیشنهادی

خرید تاتامی رزمی ایرانی

خرید تاتامی رزمی ایرانی از طریق این مجموعه بهترین روش ممکن جهت دستیابی به محصولات اصل و درجه یک خواهد بود زیرا این محل همواره به دنبال افزایش رضایت مشتری می باش

کفپوش ورزشی
تماس واتس اپ کانال تلگرام اینستاگرام