بازار ورزشی تابان
شنبه , اردیبهشت ۱ ۱۴۰۳
خانه / کفپوش تاتامی / خرید کفپوش تاتامی باشگاه ورزشی مرغوب

خرید کفپوش تاتامی باشگاه ورزشی مرغوب

خرید کفپوش تاتامی باشگاه ورزشی مرغوب از شرکت تولیدی ما امکان پیر می باشد‌ کفپوش های تولیدی در این شرکت بسیار استاندارد بوده، تنوع رنگی بالایی داشته،  دارای ضخامت بسیار خوبی بوده و از آج های مقاومی تهیه شده است. سفارش این محصول از تمامی نقاط کشور انجام می شود.

خرید کفپوش تاتامی باشگاه ورزشی مرغوب

ویژگی های کفپوش تاتامی ورزشی مرغوب

ویژگی های کفپوش تاتامی ورزشی مرغوب

ویژگی های کفپوش تاتامی ورزشی بسیار ویژه می باشد که نوع استاندارد آن دارای آج های مقاوم بوده و از ضخامت بسیار عالی برخوردار است، بسیار سبک بوده و حمل آسانی دارد و در کف لیز نمیخورد و به راحتی به کف زمین می چسبد.

تولید کفپوش تاتامی ورزشی مرغوب برای باشگاه ها یکی از بهترین تولیدات بوده که به علت ایمنی بالا از سر خوردن بازیکنان و ورزشکاران جلوگیری به عمل آورده و قدرت ضربه گیری نسبتا خوبی دارد. این محصول در رنگ های آبی، زرد، قرمز، سبز، نارنجی و رنگ های بسیار شیک و متفاوتی با بهترین جنس و مناسب پوشاندن کف ورزشگاه شما طراحی و تولید شده است.

مدل های مختلف کفپوش تاتامی، دارای ضخامت های متنوعی می باشد این محصول در انواع مدل های مختلف  مناسب کف اتاق کودک، کف نماز خانه ها و سالن های ورزشی، سالن اجتماعات و مهد کودک ها زمین بازی کودکان و پارک ها  و  با ویژگی های عالی و بسیار با کیفیت، بسیار با ضخامت و لطیف و عاری از مواد حساسیت زا، ضد آب و ممانعت از ایجاد هوا زیر کفپوش تهیه و تولید می گردد.

این کفپوش پر کاربرد که مختص اتاق های کودکان و سالن های ورزشی و بسیاری از اماکن طراحی گردیده است مانع ورود آلودگی ها و میکروب ها به درون فوم شده و خاصیت ضد آب بودن آن ویژگی بسیار مثبتی را علاوه بر ضربه گیر بودن آن به وجود آورده است.

این کفپوش بسیار سبک و ضد آب و با کیفیت بوده و جهت استفاده در همه مکان ها مناسب می باشد، دارای طول عمر بالا بوده و فاقد حساسیت برای هر نوع پوستی می باشد، در تنوع طرحی و رنگی فوق العاده زیاد و بی نظیری تهیه می گردد،  از مرغوب ترین مواد درجه یک فوم تهیه شده است و دارای قیمتی بسیار ارزان می باشد.

این نوع از کفپوش  مناسب ترین ابزار محافظ کف ورزشگاه شما می باشد و  مناسب برای افرادی است که جنب و جوش زیادی داشته و از افتادن کودک با احتمال خطر ها و آسیب های جدی جلوگیری می کند. مشخصات کفپوش تاتامی بسیار ویژه و خاص و فراوان بوده و همواره از تقاضای زیادی برخوردار می باشد.

بهترین قیمت کفپوش تاتامی باشگاه ورزشی

بهترین قیمت کفپوش تاتامی باشگاه ورزشی بهترین قیمت کفپوش تاتامی باشگاه ورزشی به مشتریان ارائه می گردد. این نمایندگی مستقیم فروش که تمامی واسطه ها را حذف نموده است، بهترین قیمت کفپوش تاتامی باشگاه ورزشی را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. تفاوت کیفیتی بسیار مرغوب و قیمتی بسیار منصفانه و مناسب را نیز توانید از طریق خرید از این نمایندگی تجربه نمایید.

قیمت کفپوش تاتامی در رنگ بندی های گوناگون و مرغوبیت بی نظیر بسیار مناسب می باشد. خریدار کفپوش تاتامی باشگاه ورزشی طیف وسیعی را شامل شده و هر کدام بر اساس سلیقه و نیاز خود این محصول را در رنگ بندی و سایز بندی و ضخامت مختلف خریداری می نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاورین فروش :
آقای احمدیان: 09114929706
خانم اکبری: 09129178467
پست الکترونیکی: Info@tabancompany.ir

مطلب پیشنهادی

عرضه‌ کننده کفپوش تاتامی ۲۵میل

کفپوش تاتامی 25میل ، یکی از مهم ترین و پر کاربرد ترین وسایلی است که امروزه استفاده کردن از آن برای ساختن بهترین و برترین سالن ها بسیار رایج و گسترده شده است، به

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کفپوش ورزشی
تماس واتس اپ کانال تلگرام اینستاگرام