بازار ورزشی تابان
جمعه , فروردین ۱۰ ۱۴۰۳
خانه / تاتامی / تولید جدیدترین کفپوش تاتامی اتاق بازی کودک

تولید جدیدترین کفپوش تاتامی اتاق بازی کودک

تاتامی نوعی کفپوش با کیفیت است که از فوم ساخته شده و بسیار نرم و انعطاف پذیر است، این کفپوش در مهد کودک ها برای جلوگیری از آسیب رسیدن به کودگان هنگام بازی و سرگرمی بسیار کاربرد دارد، تولید جدیدترین کفپوش تاتامی اتاق بازی کودک با استفاده از بهترین متریال و مطابق با استانداردهای روز انجام شده و محصول بسیار با کیفیت با طرح و مدل های متنوع می باشد که بدون واسطه با قیمت های ارزان و ویژه عرضه می شود.

تولید جدیدترین کفپوش تاتامی اتاق بازی کودک

اطلاعات مفیدی درباره کفپوش تاتامی اتاق بازی کودک

اطلاعات مفیدی درباره کفپوش تاتامی اتاق بازی کودک کفپوش تاتامی اتاق بازی کودک باید کیفیت و دوام فوق العاده ای داشته باشد، این کف پوش ها جنسی خوب دارند و ساخت آن ها به روش های نوین و پیشرفته صورت می گیرد، ایمنی این تاتامی بسیار بالا بوده و تحت نظارت وزارت بهداشت تولید می شود، از نظر بهداشتی نیز هیچ گونه کثیفی و آلودگی جذب نکرده و هیچ حساسیتی ایجاد نمی کند.

به دلیل کیفیت مرغوب قابلیت شست و شوی خوبی داشته و شستن و فعالیت زیاد هیچ تغییری در کیفیت آن ایجاد نکرده و طی زمان تغییر رنگ نمی دهد، همچنین از تاثیر عوامل مختلف مانند ساییدگی، پوسیدگی و خوردگی در امان بوده و ضربات و فشارهای مختلف تاثیری بر کیفیت آن ها ندارد.

متنوع بودن این کفپوش ها بسیار جالب توجه است که با طرح و رنگ های زیبا و فانتزی تولید شده و این رنگ ها برای کودکان بسیار جذاب و جالب توجه است، وزن آن ها سبک بوده و به آسانی می توان آن ها را جا به جا کرد.

این تاتامی بسیار لطیف و نرم بوده و در سطح خود دارای آج است که سر جای خود ثابت قرار گرفته و لیز نمی خورد، همچنین از لیز خوردن کودکان نیز جلوگیری می شود، ابعاد و اندازه های آن ها نیز متنوع است.

علاوه بر مهد کودک ها این کف پوش را می توان برای باشگاه های ورزشی و سالن های مدارس نیز به کار برد، تاتامی کف پوشی ضد آب است و قیمت آن نیز بسیار اقتصادی است.

فروشنده انواع کفپوش تاتامی اتاق بازی کودک

فروشنده انواع کفپوش تاتامی اتاق بازی کودک فروشنده کفپوش تاتامی اتاق بازی کودک محصول را در طرح و مدل های متنوع و اندازه های گوناگون با کیفیت بالا به خریداران ارائه می کند، این مرکز هم چنین نرخ های بسیار ارزان و بهینه را به مشتریان ارائه می دهد، برای تهیه تاتامی توجه به جنس آن، طراحی ها و رنگ های مختلف آن، کیفیت محصول و ابعاد و اندازه آن اهمیت بسیاری دارد.

قیمت محصول نیز برای غالب خریداران اهمیت دارد، می ‌توانید نسبت به خرید بهترین کف پوش تاتامی جدید و به روز به صورت تضمینی با قیمت های ارزان اقدام نمایید، این مرکز بسیار مشتری مدار بوده و انواع تاتامی را با هزینه های کم در زمان کم ارسال می کند.

مرکز تولید کفپوش تاتامی کیفیت و زیبایی محصول و سلامت مصرف کننده را در اولویت قرار داده و با عرضه انواع کفپوش درجه یک و استاندارد با طرح های متنوع و ارسال عمده و جزئی آن به مناطق مختلف و بازارهای خارجی تاثیر زیادی در رفاه حال مشتریان دارد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاورین فروش :
آقای احمدیان: 09114929706
خانم اکبری: 09129178467
پست الکترونیکی: Info@tabancompany.ir

مطلب پیشنهادی

عرضه‌ کننده کفپوش تاتامی ۲۵میل

کفپوش تاتامی 25میل ، یکی از مهم ترین و پر کاربرد ترین وسایلی است که امروزه استفاده کردن از آن برای ساختن بهترین و برترین سالن ها بسیار رایج و گسترده شده است، به

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کفپوش ورزشی
تماس واتس اپ کانال تلگرام اینستاگرام