بازار ورزشی تابان
چهارشنبه , اردیبهشت ۵ ۱۴۰۳
خانه / تاتامی / تولید انواع تشک تاتامی

تولید انواع تشک تاتامی

کاربرد فراوان تشک تاتامی در زمینه های زیادی و به خصوص ورزشی که نوعی وسیله محافظ هم محسوب می شود، باعث تولید زیاد و پر رونق این کالا شده است. ورزشگاه ها و باشگاه ها از پر طرفدارترین مشتریان این محصول هستند و همین باعث افزایش کارخانجات تولیدی و تولید آن با بهترین جنس و قیمت می شود.

تولید انواع تشک تاتامی

نحوه ساخت تشک تاتامی

نحوه ساخت تشک تاتامی تشک تاتامی که در ورزشگاه ها و باشگاه های ورزشی بیشتر دیده می شود، باعث حفظ جان افراد از آسیب های مختلف می شود و تولید آن فراوان است. گفته می شود منشا اصلی تشک تاتامی به کشور ژاپن باز می گردد.

نحوه ساخت این تشک به علت کاربرد حساسش مهم است و باید استاندارد و اصولی ساخته شود. برخی تولید کنندگان مرغوب بهترین متخصصان را به کار می گیرند و به وسیله دستگاه های مجهز و به کار بردن اصول اساسی و نیز تهیه مواد اولیه مرغوب تشکی با کیفیت و مناسب تهیه می کنند تا کارآیی مفید داشته باشد و سپس آن را با قیمت مناسب روانه بازار می کنند.

نحوه تولید این تشک به گونه ای است که هم تحمل وزن و فشارهای زیاد و سنگین را داشته باشد و از آسیب دیدن بچه ها و ورزشکاران و دیگر مصرف کننده ‌ها جلوگیری کند و هم سفت و آزار دهنده نباشد و نرم باشد. تولید کننده تشک تاتامی آن را به گونه ای می سازد که هم سبک باشد و هم جنس خوبی داشته باشد، از این روی حمل و نقل و استفاده از آن آسان است و زود خراب نمی شود و تا مدتها کارایی خود را حفظ می کند.

فروشگاه انواع تشک تاتامی

فروشگاه انواع تشک تاتامی تشک تاتانی انواع مختلفی دارد و معمولا نرم و محکم است و برای جلوگیری از آسیب دیدن افراد به کار می رود و بازار تولید و خرید و فروش خوبی دارد. چون این محصول کاربرد مهم و ضروری و زیادی دارد، معمولا در بیشتر فروشگاه های فروش لوازم ورزشی وجود دارد و دسترسی به آن آسان است.

اغلب فروشگاه تشک تاتامی علاوه بر فعالیت حضوری به صورت مجازی و از طریق سایت های اینترنتی هم فعالیت دارند که تصویر انواع تشک را با قیمت های آن درج می کنند و شرایط را برای خریداران سهل و آسان می سازند و این گونه رضایت مشتریان را جلب می کنند و سود خود را هم بیشتر می سازند.

این تشک در فروشگاه ها با قیمت های مختلف به فروش می رسد و این به عوامل مختلفی بستگی دارد. برخی عوامل شامل نوع تشک و ظاهر و برند آن است و نیز جنس و اندازه و سایز تشک که هر چه بزرگتر باشد و جنس بهتری داشته باشد، مسلما قیمتش بیشتر خواهد بود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاورین فروش :
آقای احمدیان: 09114929706
خانم اکبری: 09129178467
پست الکترونیکی: Info@tabancompany.ir

مطلب پیشنهادی

عرضه‌ کننده کفپوش تاتامی ۲۵میل

کفپوش تاتامی 25میل ، یکی از مهم ترین و پر کاربرد ترین وسایلی است که امروزه استفاده کردن از آن برای ساختن بهترین و برترین سالن ها بسیار رایج و گسترده شده است، به

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کفپوش ورزشی
تماس واتس اپ کانال تلگرام اینستاگرام